וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "רואים על איזי שהוא פגוע מרן"

תהל אלון

19.3.2012 / 9:54

שחקנים בעירוני קרית שמונה מנסים לשים את הסכסוך בין הבעלים למאמן בצד: "נקווה שזה יסתיים בצורה יפה יותר"

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מהיכולת והבגרות שגילו השחקנים ב-2:2 נגד הפועל תל אביב אמש (ראשון) בבלומפילד, אך עם זאת בקבוצה מייחלים כעת מיי לשקט בגזרת המאמן רן בן שמעון והבעלים איזי שרצקי עד לסוף העונה.

בדרך לאליפות הבטוחה, קרית שמונה סיימה אמש את העונה הסדירה עם פער עצום של 17 נקודות על פני סגנית המוליכה, אבל כמובן שעל כל זה מעיבה הסאגה המתוקשרת בין המאמן לבעלים, שממאנת להיפסק למרות ההודעה הרשמית על כך שבן שמעון יעזוב בתום העונה ובמקומו יאמן גילי לנדאו. בהמשך ישיר למתקפה של שרצקי על בן שמעון בתקשורת בסיום המשחק, לא נראה שהשניים דיברו ביניהם כלל.

בסיום המשחק הבעלים נכנס לחדר הלבשה והודיע לשחקניו כי הוא לא יוכל להגיע למשחק שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה ביום רביעי בשל כנס שנקבע לו מראש באילת. בתוך כך ביקש שרצקי לעשות את המקסימום על מנת לנצח ולהמשיך את הדרך הטובה גם במפעל הזה.

שחקני הקבוצה קיבלו את עזיבתו של בן שמעון עם לא מעט כאב ודמעות, אך המאמן ממשיך לנסות להחדיר בחניכיו מוטיבציה לקראת השגת האליפות בצורה רשמית וסיום העונה בטעם מתוק. כעת השחקנים והצוות במועדון מבקשים בעיקר קצת שקט בכדי ליהנות מהפירות של העבודה הקשה במהלך כל העונה.

נציגים של בולוניה עקבו אחרי רוצ'ט

הבלם שיר צדק סיכם את המשחק בבלומפילד: "יצאנו מאוכזבים. למרות שמדובר במשחק לא פשוט ובמגרש קשה, ותיקו זאת תוצאה טובה, אני מרגיש שהיינו יכולים להשיג הרבה יותר. היה חסר לנו עוד טיפה, החשוב הוא שידענו להתנתק מהכל ולהציג את הכדורגל שלנו".

על השאלה איך הוא מסכם את הבשורות שקיבלו בשבוע האחרון והסערה סביב המועדון ענה צדק: "לא נעים בכלל להיפרד מרן, אבל אלו ההחלטות שלו ושל איזי לא מתכוון להיכנס לזה. נעשה את הכל כדי לסיים את העונה בצורה מקצועית. עד כמה שזה ישמע מצחיק, יש לנו עוד הרבה מטרות להשיג העונה. יש עוד שבעה משחקי ליגה ומשחק גביע כבר באמצע השבוע ואנחנו צריכים להראות שאנחנו שם עד הסוף".

שחקן אחר תיאר את התחושות מהאירועים ביומיים האחרונים ואמר: "רואים על הפנים של איזי שהוא פגוע מרן, מטון הדיבור ומהשיחה שהוא ערך איתנו אפשר לראות את זה. לנו באופן אישי זה מאד כואב. גם העזיבה של רן, שהוביל אותנו להישג היסטורי והוא עבורנו דמות מרכזית שאחראית להצלחה בקבוצה, וגם בגלל שזה נגמר בניהם בצורה כזאת, אבל כמו בחיים גם בכדורגל לא הכל תמיד ורוד והולך כמו שרוצים. נקווה שהם ימצאו את הדרך לסיים את זה בצורה יפה יותר".

מעבר לכך בימים הקרובים צפויה להתבצע החתימה של גילי לנדאו באופן רשמי על החוזה לעונה הבאה.

בנושא אחר: סקאוטים של בולוניה מהליגה האיטלקית עקבו אחר הקשר אדריאן רוצ'ט במטרה להתרשם ממנו. הקשר בישל את שני השערים של הקבוצה והיה מהשחקנים הבולטים שלה.

איזי שרצקי בהתקפה חזיתית על רן בן שמעון

בן שמעון ענה: "המחלוקת לא קשורה לכסף"

הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2 מהנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully