וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב וקרית שמונה נפרדו ב-2:2

מערכת וואלה! ספורט

18.3.2012 / 22:45

הילדים קיבלו משחק מהנה בבלומפילד. גורדנה (22) כבש, סולארי (43) ואבוחצירא (49) הפכו לאלופה ואבוטבול (58) איזן

מעולם לא נערך משחק בין הראשונה לשנייה, במחזור סיום של עונה סדירה, באווירה כל כך שלווה וכאשר עיקר העניין בשתי הקבוצות נמצא הרחק מכר הדשא. אז ליגת העל קבעה הערב (ראשון) תקדים נוסף, ולעיני נשים וילדים בלבד ביציעים, הפועל תל אביב כפתה 2:2 על האלופה שבדרך עירוני קרית שמונה. הפער בפסגה נשמר על 17 נקודות, אבל זה לא ימנע מקרית שמונה לחגוג אליפות היסטורית בקרוב מאוד. אולי כבר בשבוע הבא. כמה חבל שכמה חבל שאת ההישג המדהים מכתים קרב האגו המיותר בין איזי שרצקי ורן בן שמעון.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תמונות כאלה עדיפות בהרבה על פני יציעים ריקים/ברני ארדוב

יום חג: רק ילדים ונשים ביציעי בלומפילד

בצל המתקפה הפומבית מצד הבעלים, מאמן קרית שמונה ביצע רוטציה בהרכב המוליכה, שעשויה לקבוע בסיום העונה שיא חדש של פער נקודות בין המקום הראשון לשני. מכבי חיפה לקחה אליפות עם 16 נקודות יתרון ב-2005/6, וכרגע קרית שמונה מחזיקה כאמור בפער גדול יותר. האורחים גם פתחו טוב יותר את המשחק, אבל לקו בקבלת ההחלטות ושילמו על זה בהתקפה היחידה של הפועל תל אביב במחצית הראשונה. רועי גורדנה כבש במתפרצת בדקה ה-31, הודות לטעות לא אופיינית של דני עמוס.

אלי טביב, שנראה מחויך למדי לפני המשחק נוכח היעדרות הגרעין הקשה של האוהדים, שמע גם את הילדים קוראים נגדו במהלך המשחק ובדקה ה-43 ראה גם שער שוויון שפגם לו במצב הרוח. אדריאן רוצ'ט הכניס כדור עומק מצוין לדויד סולארי, שהכניע את אפולה אדל בצ'יפ אלגנטי והמתין עם החגיגות עד שאלי חכמון אישר לו את השער. השופט ועוזריו לא שמו לב לנבדל הקטן של הארגנטינאי, שציין את שערו הרביעי העונה בליגה.

שער השוויון לפני המחצית עשה טוב לשתי הקבוצות. לאחר ההפסקה חזרו השחקנים משוחררים יותר, המשחק הפך קצבי יותר וקיבלנו כבר ברבע השעה הראשונה שני שערים נפלאים. תחילה רוצ'ט הנפלא הוסיף בישול שני למאזנו עם אסיסט לשמעון אבוחצירא בדקה ה-49, אבל תשע דקות לאחר מכן שי אבוטבול סובב כדור חופשי נהדר לקורה ופנימה. מכאן הייתה זו הקבוצה מהצפון שחיפשה את ההכרעה, אך נעצרה מספר פעמים אצל אפולה אדל המצוין, שהתעורר אחרי שתי טעויות שנבעו משאננות במחצית הראשונה.

למרות חיסורים רבים של פצועים ומורחקי הדרבי, וחרף הבלגן הניהולי, הפועל תל אביב הצליחה למנוע מהאלופה שבדרך ניצחון נוסף. היא אמנם לא הרשימה כמו בקרית אליעזר ולא השיגה ניצחון בית אחרי ארבעה משחקים, אך בכל זאת הייתה שותפה למשחק טוב והראתה שגם במצבה היא עדיפה על כל יתר הקבוצות הנאבקות על המקום השני. זהו, ההפוגה הסתיימה. מחר שני המועדונים כבר יחזרו להתעסק במלחמות הפנימיות שלהם.

מחצית ראשונה

דקה 1: טביב נראה מחויך מנוכחות הילדים ביציעים, אבל כבר בדקת הפתיחה החלו קריאות: "לא רוצים את טביב בהפועל".

דקה 13: אחרי דקות ארוכות של גישושים, סולארי נכנס לרחבה מצד ימין והעביר כדור רוחב מסוכן, שולר גלש והרחיק לקרן.

דקה 21: סולארי הגביה כדור חופשי מצד שמאל, אבוטבול שם את הראש וכמעט כבש שער עצמי. למזלו, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 27: אדל הדף רע כדור חופשי שהגביה סולארי, רוצ'ט בעט את הריבאונד מ-18 מטרים לידיים של השוער.

דקה 30: אזולאי יצא להתקפת מעבר של קרית שמונה, שמשתלטת על המשחק. אלא שבמקום למסור שמאלה החלוץ ניסה להפתיע וסובב כדור לידיים של אדל מ-16 מטרים.

דקה 31: גול! כל שחקני קרית שמונה יצאו קדימה, והפועל תל אביב ניצלה זאת למתפרצת קטלנית. עבאס העביר שמאלה לגורדנה, שמ-16 מטרים בעט כדור חלש שבלבל את עמוס. השוער נגע בו ביד אחת ושמט אותו פנימה. שער אומלל מבחינת עמוס, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 42: קרית שמונה מניעה את הכדור בצורה טובה עד רחבת ה-16, אך שוב מסיימת התקפה עם בעיטה רעה של רוצ'ט מרחוק, גבוה מעל השער.

דקה 43: גול! והנה השוויון, בהתקפה בה שחקני החלק הקדמי של קרית שמונה קיבלו החלטות נכונות. רוצ'ט הקפיץ כדור לרחבה לעבר סולארי, שהיה בנבדל קטן ומול אדל הקפיץ בנגיעה קלה לרשת. חכמון אישר את השער, 1:1.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי טביב בעלי הפועל תל אביב (ימין) עם איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
כל אחד והצרות שלו. אלי טביב עם איזי שרצקי/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 47: דמארי נשלח בכדור ארוך, ומזווית קשה בצד ימין בעט החוצה.

דקה 49: גול! רוצ'ט שלח כדור עומק מדוד לאבוחצירא, שהמשיך את התנועה ומ-16 מטרים ירה בשמאל לפינה. שער נפלא, ה-12 של אבוחצירא העונה. 1:2 לעירוני קרית שמונה.

דקה 55: סולארי הפציץ מרחוק, אדל היה מוכן והדף לקרן. סולארי הרים את הקרן ואבוחצירא נגח חזק לפינה, אבל אדל שוב הציל את הפועל תל אביב.

דקה 58: גול! עבירה של חרסיסיץ' זיכתה את הפועל תל אביב בכדור חופשי. אבוטבול סובב מ-25 מטרים לקורה השמאלית של עמוס ופנימה. ביצוע מלוטש של הקשר, 2:2.

דקה 66: סולארי הגביה כדור חופשי מצד ימין, צדק נגח חזק למרכז השער ואדל שוב שלח לקרן.

דקה 71: עמוס מחזיר את החוב. אבוטבול הרים כדור חופשי נהדר לרחבה, באדיר התמקם טוב ונגח חזק מחמישה מטרים, אבל עמוס הדף לקרן באינסטינקט מעולה. כדור הקרן הגיע לראשו של שולר, שנגח בקשת החוצה.

דקה 81: אבוחצירא מצא עצמו לבד מול אדל בקצה השמאלי של הרחבה אחרי מסירת אומן של סולארי, אבל בעט לרגליו של השוער. עוד הצלה של אדל.

דקה 90: רגל אחרי שאדל שלח רגל ומנע מבדש שער, דמארי מצא עצמו מן העבר השני חופשי במרחק 10 מטרים מעמוס, אך בעט ברשלנות מעל השער.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, מירקו אורמוש, מרקו שולר, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן (ארתור אטצזיאנוב, 90), מחמוד עבאס (מור שושן, 61), מהראן לאלה (גל שיש, 46), עומר דמארי.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (רביד גזל, 68), אדריאן רוצ'ט (ברק בדש, 78), שמעון אבוחצירא, דויד סולארי, שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 83).

איש המשחק: אדריאן רוצ'ט

לעיני נציג של בולוניה שבא לעקוב אחריו, קפטן עירוני קרית שמונה הסביר מדוע זכה לזימון לנבחרת ישראל. בזמן שיתר חבריו לקישור ולהתקפה לקו במסירה האחרונה, רוצ'ט חיפש בכל עת את כדור העומק שיפרק את ההגנה וגם הצליח לבשל את שני השערים לסולארי ואבוחצירא. בדרך כלל, שני שערים הם די והותר עבור קרית שמונה כדי לאסוף את שלוש הנקודות. אלא שבניגוד לרוצ'ט, ההגנה של קרית שמונה לא הייתה מרוכזת הפעם. בכל מקרה, הקשר המוכשר יכול לתרגל הנפה. זה יקרה בקרוב.

לדף המשחק

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully