וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שרצקי תקף את בן שמעון, גם מול השחקנים

תהל אלון

18.3.2012 / 15:28

הבעלים חזר באסיפה על הדברים שאמר לגל"צ: "לא אעבוד איתו יותר. הצעתי לו שדרוג. הוא שלח את גרנט לדבר עם מכבי חיפה"

שעות לפני המשחק של עירוני קרית שמונה הערב נגד הפועל תל אביב במחזור ה-30 בליגת העל (ראשון, 20:50, ערוץ 1) ויום לאחר שהמאמן רן בן שמעון הודיע לשחקני עירוני קרית שמונה באופן רשמי על כך שיעזוב בתום העונה, הבעלים איזי שרצקי התראיין הבוקר לגלי צה"ל וחשף פרטים מההתנהלות של המאמן במו"מ מולו על הארכת החוזה בקבוצה, התנהלות שהביאה להחלטה על פרידה.

בשעות הצהריים הגיע שרצקי לאסיפה של קרית שמונה ובה אמר לשחקני הקבוצה דברים דומים מאוד לאלה שאמר ברדיו, ופירט בפניהם את הסיבות לכך שרן בן שמעון לא ימשיך בעונה הבאה, אף שהציע לו "סכום יפה". כמו כן, סיפר שרצקי כי גילי לנדאו הוא אכן המועמד המוביל לרשת את עמדת המאמן, והביע את תקוותו שכל שחקני הקבוצה יישארו בה גם בעונה הבאה. בנוסף, אמר שרצקי כי הוא מרוצה מאוד מהאווירה בקבוצה ומהיכולת של השחקנים, ומקווה שהדברים בינו ובין שמעון לא ישפיעו עליהם.

בראיון לגלי צה"ל אמר שרצקי: "בינואר פניתי לרן ואמרתי לו שהכל עובד יופי, שהקבוצה על דרך המלך, ושאפשר לרוץ הרבה שנים בצמרת. אמרתי לו 'בוא נחתום'. הוא רצה סעיף יציאה למכבי חיפה ואמר לי: 'תן לי חודש וחצי'. באתי אליו שוב באמצע פברואר והצעתי לו חוזה לשלוש שנים עם שדרוג שכר של 10 אחוז ומענק עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות בגובה 600 אלף דולר.

"בינתיים אברהם גרנט צילצל ליענקל'ה שחר, זו זכותו. הוא ניסה לשכנע אותו לקחת את רן למכבי חיפה. אחרי זה גרנט התחיל את הסבב השני והתחיל לעשות טלפונים למכבי תל אביב - זו עובדה לא דיבורים. הגעתי למצב שגם בשיחה האחרונה רן אמר לי תיתן לי עוד 30 אחוז שכר. לחצתי לו את היד ואמרתי לו: 'רן נפרדנו, אני לא אעבוד איתך יותר, בוא נחכה עד אחרי המשחק נגד הפועל תל אביב עם ההודעה'. מה התחיל בינתיים? כל מיני סיפורים בעיתונות".

שרצקי סיפר: "אני מכיר את רן עם התקשורת, אז עשיתי לו תרגיל ובאחת מהפגישות אמרתי לו שאם הוא לא ימשיך, שלומי דורה יאמן. זו הייתה שיחה בארבע עיניים, אבל יום אחרי זה אני רואה בעיתון ששלומי דורה מועמד".

הבעלים של האלופה שבדרך הוסיף: "אחרי שדרור קשטן לקח אליפות במכבי תל אביב וזרקו אותו, ניגשתי להנהלה ושאלתי למה. אמרו לי שדרור דווקא רצה להמשיך ובתגובה לקחתי את כל המנויים שלי ושל בני המשפחה שלי והחזרתי למועדון. זה היה בצדק. עכשיו לטובת קרית שמונה ולא לטובתי, זה היה מהלך טוב להיפרד מרן. מפריע לי מאוד שאחרי עונה כזו - אני לא זוכר קבוצה שעשתה עונה כזו - הגענו למצב כזה. פשוט כואב לי".

כתבתנו תהל אלון מוסיפה, כי בן שמעון סירב להתייחס לדברים הללו כרגע ואמר שלקבוצה ממתין משחק חשוב בערב ושלאחר מכן הוא יגיד את אשר על ליבו.

שחקנים בקרית שמונה הגיבו לסיטואציה: "חבל וכואב לנו שזה נגמר ככה. שמענו כל כך הרבה דברים, שאי אפשר לדעת מה היה ביניהם ומה קרה. בסך הכל זה לא נעים, אבל לנו אין צד בזה ואנחנו לא רוצים לעסוק בנושא".


הערב (20:50, ערוץ 1): קרית שמונה מול הפועל תל אביב

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully