וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "המחלוקת עם שרצקי לא קשורה לכסף"

תהל אלון

18.3.2012 / 22:50

מאמן קרית שמונה ענה למתקפת הבעלים: "שמעתי הרבה דברים לא נכונים, אני רוצה לחשוב רק שאני מסיים פרק יפה בקבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

עירוני קרית שמונה סגרה הערב (ראשון) את העונה הרגילה ביתרון של 17 נקודות מהפועל תל אביב אחרי 2:2 מהנה בין שתי המוליכות. אחרי השבוע הסוער שעבר על שחקני האלופה שבדרך היא הציגה יכולת טובה מול האדומים אבל הסתפקה בתיקו בבלומפילד במשחק חסר חשיבות, שאופיין באווירה מוזרה בשל העונש שהוטל על המקומיים שאיפשר כניסת קהל של נשים וילדים בלבד.

בסיום התייחס רן בן שמעון למתקפה נגדו מצד הבעלים איזי שרצקי: "אני יודע לנטרל רעשים. אני מרגיש שלם בדרכי. שמעתי הרבה דברים לאחרונה ובלשון המעטה הרבה מהדברים לא נכונים. לא דיברתי עם אף קבוצה, ואף אחד מטעמי לא דיבר עם קבוצה אחרת. לא דיברתי עם אף קבוצה אחרת. המחלוקת לא קשורה לכסף, הכיף הגדול שלי הוא לראות את הקבוצה שלי משחקת. היו מחלוקות ביני לבין הבעלים שידענו לפתור, יש כאלה שלא ידענו לפתור".

"אני לא חושב שאני עוזב", המשיך בן שמעון. "אני חושב שאני מסיים פרק בקרית שמונה. יש לנו קבוצה מדהימה, קהל נהדר. זה יום כיפי, יום טוב, עשינו תוצאה נהדרת מול הפועל תל אביב שמשאירה אותנו 17 נקודות מעל המקום השני. רק על זה אני רוצה לחשוב. חשוב לי מאוד לשמור על המערכת של איזי. חשוב לי לסיים את חמש השנים בצורה מכובדת ויפה. אני לא רוצה לדבר על מה לא בסדר עם איזי, אלא על מה שכן כיף וטוב. אני רוצה לשמוח עם השחקנים. אני גאה בקבוצה שלי, שהצליחה לנטרל את כל הרעשים מסביב. היכולת של השחקנים לשחק 90 דקות כל כך טובות זה ראוי להערכה והערצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully