וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ: "היה יותר קל לנצח מאשר להפסיד במשחק הזה"

בהפועל ראשון לציון מאוכזבים מההפסד בבאר שבע, הבעלים רביב ספיר אופטימי: "מאמין שנישאר, זה לא משהו בלתי ייאמן"

הפועל ראשון לציון ספגה אמש (שבת) הפסד ראשון אחרי חודש, כאשר נוצחה 1:2 על ידי הפועל באר שבע וסיבכה את עצמה במאבק הירידה, שבוע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. האכזבה העצומה ניכרה היטב על פני אנשי הקבוצה בסיום המשחק, כאשר התחושה לפני ההתמודדות הייתה שאפשר לחזור מבירת הנגב עם הנקודות.

"זה משחק שהיה יותר קל לנצח מאשר להפסיד", אמר הבעלים המאוכזב רביב ספיר בסיום המשחק. "זה ממש חבל, זה הוציא אותנו מהמסלול החיובי של השבועות האחרונים, ועוד מול אחת היריבות העיקריות להתמודדות נגד הירידה. זו מכה קשה עבורנו, אבל נשארו עוד שבעה משחקים".

הבעלים, שהבטיח לשחקניו מענק כספי מוגדל במקרה של ניצחון, עדין מאמין בקבוצה: "ההפסד הזה לא סותם את הגולל, יש עדיין 21 נקודות בקופה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד כעת עם משחקי התחתית. יש לנו עכשיו משחק נגד רמת השרון או עכו בחוץ, תלוי איך תיסגר הטבלה הסופית. נצטרך לבוא טובים ומוכנים ולקחת שלוש נקודות במשחק הבא ואז נוכל שוב לשנות את התמונה".

ספיר ניסה להסביר: "אני חושב שעד השער שכבשנו שיחקנו מצוין. היו לנו עוד כמה הזדמנויות טובות לכבוש. אחר כך כנראה שנבהלנו קצת מהיתרון ונסוגונו לאחור. בחצי השני היינו חלשים מאוד עד לספיגת השער השני ולאחר מכן התעוררנו, אבל זה היה מאוחר".

הבעלים נשאל האם בסיום הפלייאוף התחתון תעשה קבוצתו את הבלתי ייאמן ותישאר בליגה. "אני לא חושב שזה יהיה בלתי ייאמן", אמר ספיר, שיודע שקבוצתו רחוקה רק 4 נקודות מהמקום הבטוח, "אני חושב שזה ייאמן מאוד ושנצליח לשרוד. אני חושב שאנחנו קבוצה לא מהחלשות ביותר בחלק התחתון, הכל יכול לקרות ואני מאמין שנצליח להישאר".

"חזרנו לליגה בחודש האחרון, ועצם העיסוק בסיכויים שלנו מצביע על כך", אמר הקשר דודו אברהם בסיום המשחק. "לפני חודש כבר הייתה הרגשה שירדנו ליגה ועשינו מאז לא מעט נקודות. אנחנו השחקנים מרגישים טוב ומרגישים שאנחנו שווים או אפילו חזקים מכל יריב ואנחנו יכולים לנצח או להפסיד כל משחק. הבעיה היא שחסרות לנו נקודות וההפסד אתמול פגע בנו מאוד, אבל נתעשת ונסתכל קדימה".

אברהם, שענד אמש את סרט הקפטן, יודע לפרגן ליריבה מבאר שבע: "זה היה משחק חשוב לנו ולבאר שבע, וצריכים לתת קרדיט לבאר שבע שהיו יותר נחושים ואגרסיביים מאיתנו והם פשוט ביטלו אותנו. חבל אחרי שעשינו שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, הייתה לנו הרגשה שנוציא מכאן נקודות, אבל זו כבר היסטוריה. אנחנו צריכים להסתכל קדימה לשבוע הבא".

על סיכויי ההינצלות לקראת הפלייאוף הוסיף הקשר: "הפער משמעותי, בטח בקצב צבירת הנקודות שלנו, אבל המשחקים שנותרו הם מול קבוצות ברמה שלנו. בבית אנחנו מרגישים טוב ונשתדל להוציא כמה שיותר נקודות בחוץ. אם נישאר בליגה זה יהיה הישג גדול מאוד".

הפועל באר שבע גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון

אייל לחמן בסיום: "יש תחושת פספוס"

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully