וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל ראשל"צ

משה בן לולו העלה את האורחת ליתרון, אך סיראז' נאסר ודיא סבע ביצעו מהפך וסידרו לדרומיים ניצחון יקר במאבקי התחתית

אימונים מופסקים, שחקנים בקושי ישנים בלילה בגלל המצב הביטחוני. כל זה ודאי הפריע מאוד לשחקני הפועל באר שבע במהלך השבוע החולף, אך לא מנע מהם לעשות את העבודה בצורה נהדרת על המגרש. הקבוצה של גיא לוי חזרה הערב (שבת) מפיגור ל-1:2 משמעותי מאוד על הפועל ראשון לציון, במחזור ה-30 והאחרון בליגת העל לפני פתיחת הפלייאוף. משה בן לולו העלה את האורחת ליתרון, אך סיראז' נאסר ודיא סבע ביצעו מהפך ששיפר את מאזן הנקודות של הקבוצה מבירת הנגב ל-32, בעוד שאייל לחמן עמוק במקום הלפני אחרון עם 27 בלבד.

יוסי שבחון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ניצחון יקר במיוחד. שבחון/ברני ארדוב

הקבוצה הביתית הגיעה שבוע בלבד לאחר התבוסה 5:1 לבני יהודה במחזור שעבר וכשכל השבוע נאלצה להתמודד עם המצב הביטחוני הקשה. הדברים הללו גם השפיעו כנראה על הפועל באר שבע, שפתחה רע מאוד ולא הייתה דומה לעצמה כמעט בכלום. דווקא השער של הפועל ראשון לציון, שנכבש מעמדת נבדל ברורה, העיר מעט את הקבוצה של גיא לוי, שהגיעה להרבה הזדמנויות עד תום המחצית וגם הצליחה לאזן. המחצית השנייה הייתה שייכת רק לאדומים, שהצליחו לכבוש את השני ולנצח בצדק מוחלט. באר שבע מגיעה במומנטום נהדר לפלייאוף התחתית.

מנגד, הקבוצה של אייל לחמן הגיעה מעודדת מאוד אחרי שני ניצחונות רצופים. היא גם פתחה נהדר ויכלה לכבוש יותר משער אחד בתחילה, אך נמוגה מהר מאוד ושוב הסתבכה חזק מאוד בקרבות ההישרדות בליגת העל. ראשון לציון הציגה 30 דקות ראשונות של קבוצת אמצע טבלה, אך ביכולת שהציגה במחצית השנייה ובמיוחד בהגנה ובשער (אבירן דלאל) יהיה לה קשה מאוד לשרוד בליגה. בטח כשהמאבק הוא כל כך צמוד וחם מול קבוצות טובות כמו הפועל באר שבע, הפועל חיפה ובית"ר ירושלים.

מהלך המשחק

דקה 8: מתרפצת של ראשון לציון נגמרה בבעיטה לא מספיק טובה של בן לולו, גארידו בלם אותו.

דקה 10: קרן של בלדוט הגיעה ללוקמן, שנגח משישה מטרים לקורה.

דקה 20: גול! לוקמן שלח כדור ארוך לשקלים, שהמתין באגף שמאל, עבר את השומר שלו והגביה באין מפריע לרחבה, שם המתין בן לולו, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1 של האורחת.

דקה 27: גול! סוארס שלח מסירת עומק נהדרת לנאסר, שהתגבר בקלות על שקלים ובעט פנימה את ה-1:1.

דקה 44: הגבהה של נאסר מאגף שמאל עברה את כל ההגנה והגיעה לאקסברד, אך הוא פיספס את הכדור ממצב נהדר.

דקה 45: עוד החמצה גדולה של אקסברד! הגבהה של דוידזאדה מצאה את נאסר, שניסה לבעוט אך החמיץ את הכדור, שהגיע לאקסברד, אך הוא בעט מחמישה מטר מעל השער.

דקה 65: גול! דיאק איבד כדור לסוארס, שהעביר לאקסברד, והוא הותיר לסבע, שבעט מ-25 מטר כדור שדלל היה צריך להדוף, אך נכנס פנימה. 1:2 להפועל באר שבע.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, עודד גביש, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, סיראז' נאסר (לוטם זינו, 88), יוסי שבחון, דיא סבע (אביתר אילוז, 90), עידו אקסברד (דובב גבאי, 83).

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי (גאורגי אובסניקוב, 86), דודו אברהם (ליאור ברטקובסקי, 72), אסי בלדוט, דיוויד גומז, משה בן לולו (ריף מסיקה, 73).

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully