וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אחרי שבוע כזה אי אפשר לחייך"

הפועל באר שבע גברה 1:2 על ראשון לציון אחרי ימים קשים, גיא לוי החמיא לשחקניו: "גאה בהם, כל הכבוד". לחמן: "פספוס"

שבוע אחרי התבוסה 5:1 לבני יהודה, הצליחה הערב (שבת) הפועל באר שבע לחזור לנצח, ובדיוק הזמן. הקבוצה של גיא לוי הצליחה להתגבר על האירועים הקשים בדרום, וניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון, במסגרת המחזור ה-30 והאחרון בליגת העל לפני הפלייאוף, ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-32, מעל לקו האדום. אייל לחמן וקבוצתו, מנגד, הסתבכו בתחתית וראשון לציון במקום ה-15 והלפני אחרון עם 27 נקודות בלבד.

גיא לוי, מאמן הפועל באר שבע, שיחרר אנחת רווחה בסיום: "היה לי שבוע קשה ולכן אני לא מחייך. הפסדנו נגד בני יהודה ואחר כך השבוע לא זרם לנו הכי טוב. יש לי כובד, אבל יהיה בסדר. האירועים בדרום הם קשים, בשבוע שעבר לא היה צריך לשחק בכלל. יש כאן אווירה לא נעימה מהבחינה הזו שיש פחד מאוד גדול. יש ילדים שמפחדים. ניסינו להתנתק מזה, דווקא הבעיות של הקבוצה הטרידו אותי יותר. אני שמח שיש לנו שחקנים כאלה, כי בלעדיהם זה לא היה מסתדר. מגיע להם כל הכבוד. כל עוד יש מצב של רגיעה, צריך לחזור לשגרה. בשבוע שעבר לא היה מצב של רגיעה. היום ניצחנו ואני שמח בשביל האוהדים, השחקנים והבעלים שלנו".

כובש שער הניצחון דיא סבע הוסיף: "אנחנו צריכים כל נקודה ומסתכלים קדימה כדי להישאר בליגה. היה קשה להתכונן למשחק, קיבלנו סטירה מבני יהודה אבל התאוששנו היום. לא התייחסנו יותר מדי למצב הבטחוני. אני מקווה מאוד שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה. נקווה לעשות את העבודה עם כל החבר'ה ובעזרת השם באר שבע לא תרד. אני מבסוט פה, התחברתי מאוד לשחקנים, יש צוות טוב והתאקלמתי טוב. לאחמד סבע מגיע כל הכבוד על הצמד. כיף גדול ששנינו מבקיעים".

אייל לחמן, מאמן הפועל ראשון לציון: "באנו במטרה להשיג שלוש נקודות. היו לנו שתי החמצות קשות ושם היינו צריכים להכריע את המשחק. במחצית השנייה 30 הדקות הראשונות היו של באר שבע, שמשחקת עם שחקנים מאוד מוכשרים בחלק הקדמי. יכול להיות שהיינו צריכים את השחקנים הקדמיים שלנו להכניס טיפה קודם. חבל כי בסך הכל החילופים שלנו היו יכולים לתת תשובה לכישרון של באר שבע. עמדנו בצורה מסודרת על המגרש. היינו ערוכים בצורה טובה והיינו צריכים לנצח ב-30 הדקות הראשונות. יש תחושת פספוס. הצהרות זה לא הצד החזק שלי, אנחנו לא מתעסקים בזה, אלא בלנצח. התחושה היא של פספוס".

מה מצפה להפועל באר שבע והפועל ראשון לציון בפלייאוף התחתון?

הפועל באר שבע גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully