וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת העל: דרבי תל אביבי כבר בשבוע הבא?

העונה הסדירה טרם הסתיימה, אולם מספר גורלות נקבעו. הפועל תארח את מכבי במחזור ה-31 או ה-33 ותצא לק"ש עוד שבועיים

אומנם המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה בליגת העל טרם הגיעו לקצו, אבל לאחר ששת משחקי המחזור שנערכו הערב (שבת), נקבעו מספר גורלות ומשחקים עתידיים, בשבעת מחזורי הפלייאוף העליון והתחתון, שייצאו לדרך בשבת הבאה (24 במארס) ויגיעו לקצם במחזור ה-37 (12 במאי).

בפלייאוף העליון נסגרו חמשת המקומות הראשונים. עירוני קרית שמונה, הקרובה לאליפות, סיימה כמובן במקום הראשון. המקום השני שייך להפועל תל אביב, השלישי לבני סכנין, הרביעי למ.ס. אשדוד (בזכות שער השוויון בדקה ה-93 נגד בני סכנין, שבעצמה איבדה את המקום השני) והחמישי למכבי נתניה.

ההמשך מעט בעייתי עדיין, שכן בני יהודה עוד צריכה להשלים את משחקה האחרון, ביום שני מול בית"ר ירושלים. ניצחון של הזהובים יקפיץ אותם מהמקום השמיני לשישי ותיקו למקום השביעי, אולם הפסד ישאיר אותם במקום השמיני, אחרי מכבי חיפה (שכרגע שישית) ומכבי תל אביב (שנמצאת במקום השביעי).

המיקומים הללו מובילים למספר דברים. ראשית, במשחק היחיד שנקבע כרגע למחזור הקרוב בפלייאוף העליון, תארח אשדוד את מכבי נתניה. המשחק בו תארח קרית שמונה את הפועל תל אביב יתקיים במחזור ה-32. במידה שהוא יהיה המשחק המרכזי וישוחק ביום שני הקבוע, הרי שהמשחק ייערך ב-2 באפריל.

הדרבי התל אביבי כאמור, ייערך בהתאם למיקום של הצהובים. אם בני יהודה תפסיד ותישאר שמינית, הפועל תארח את מכבי כבר במחזור הבא. במידה שהזהובים יעקפו את הקבוצה של ניר לוין (תיקו יספיק לבני יהודה), הפועל תארח את מכבי במחזור ה-33. המשחק ייערך בלי קהל, אלא אם כן יהיה שינוי בהחלטת בית הדין העליון בערעור שהגישה הפועל.

כאמור, גם בפלייאוף התחתון נקבעו מספר דברים. הפועל עכו סיימה תשיעית, עירוני רמת השרון עשירית. בשלושת המקומות הבאים נמצאות הפועל חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, שתיקו מול בני יהודה יקפיץ אותה מעל באר שבע וניצחון יעזור לה לעקוף גם את חיפה. מתחת לקו האדום נמצאות מכבי פתח תקוה, הפועל ראשון לציון והפועל פתח תקוה.

המיקומים הללו קובעים כי במחזור הקרוב עכו תארח את הפועל פתח תקוה ורמת השרון את ראשון לציון. את הדרבי השלישי העונה של פתח תקוה תארח הפועל והוא יתקיים במחזור ה-34 (21 באפריל). כאמור, את המיקומים הסופיים נדע רק ביום שני, אחרי המשחק של בני יהודה ובית"ר ירושלים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully