וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "קרו דברים שאסור שיקרו בקבוצת כדורגל"

ניר לוין מאוכזב מהתבוסה של מכבי ת"א בנתניה: "גם בהרכב חסר אסור לשחק ככה, לא הגיעה לנו גם נקודה". עטר: "תענוג"

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לאצטדיון הקופסא, למפגש מול מכבי נתניה, כשהיא במומנטום חיובי בשבועות האחרונים. אלא שלמארחת היו תוכניות אחרות בקרב על המיקום, רגע לפני שהפלייאוף יוצא לדרך. מכבי נתניה סיפקה הצגה ופירקה את האורחים מתל אביב עם 0:3 גדול במחצית השנייה. מלך שערי הליגה אחמד סבע, העלה את מאזנו ל-18 העונה עם צמד (48, 64 במבצע אישי מרהיב) ופיראס מוגרבי השלים (86).

המאמן המנצח ראובן עטר אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה והשניה יוצאת מן הכלל. היה תענוג לשבת מהצד. זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה והשתחרר הרבה לחץ. התחלנו כבר במשחק הזה את המאבק על המיקום שלנו וניאבק עד הסוף כדי להגיע כמה שיותר גבוה. אנחנו כבר נקודה מהפועל תל אביב, מאוד צפוף וכל קבוצה ממקום שמיני עד שני יכולה לסיים גבוה. אנחנו צריכים ליהנות ממה שקורה העונה ויש לנו רצף של משחקים נגד קבוצות חזקות, שלא נהיה פייבוריטים נגד אף אחת מהן". על אחמד סבע הוסיף עטר: "המשחק שלנו בנוי בצורה כזאת שהכדורים מגיעים אליו, והוא מוציא לפועל. יכולת הכיבוש שלו היא יוצאת מהכלל".

אחמד סבע עצמו אמר: "אחרי שהשגנו את המטרה הראשונה, להיות בפלייאוף, צריך לעבור למטרה הבאה. יש פה קבוצה צעירה וטובה, נתנו היום הצגה נגד קבוצה שקשה לתת לה 0:3. אני שמח שעשינו את זה וניצחנו מול הקהל שלנו. צריך להתרכז בגביע ולנסות להביא תואר".

בצד השני, נרשמה אכזבה גדולה. ללא מספר שחקני מפתח חסרים, מכבי תל אביב נראתה רע מאוד, כשההגנה בראשות ניבאלדו החלש קורסת פעם אחר פעם. המאמן ניר לוין ביטא את הלך הרוח במועדון הצהוב מתל אביב: "פתחנו רע מאוד ואחרי זה קרו דברים שאסור לראות בקבוצת כדורגל. נתניה ניצחה בצדק, לא הגיעה לנו אפילו נקודה. נעשו לא מעט טעויות על ידינו וגם כשאנחנו משחקים בהרכב חסר אסור לנו לעשות דברים כאלה. לא צריך לשכוח את שלושת הניצחונות הרצופים שלנו, במכבי יש תמיד שאפתנות להגיע כמה שיותר גבוה. נצטרך לשפר הרבה דברים כדי שבכלל נוכל לדבר על אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully