וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מרסלו ביילסה הוא המאמן הגדול בתבל"

מאמן ברצלונה הילל את חברו הטוב מבילבאו והצטנע: "מסי אומר שאני יותר חשוב ממנו? אנשים לא באים למגרש כדי לראות אותי"

בברצלונה עדיין מתפללים שפפ גווארדיולה ימשיך לאמן את אלופת אירופה גם בעונה הבאה, אך גם ראשי המועדון עוסקים מאחורי הקלעים במחשבות על מחליף עתידי. אחד השמות שהוזכרו הוא מאמן אתלטיק בילבאו ונבחרת ארגנטינה לשעבר, מרסלו ביילסה, שהערב (שישי) קיבל תמיכה בלתי רגילה מפפ עצמו.

"ביילסה הוא כרגע המאמן הכי טוב בתבל. אנחנו ברי מזל שהוא מאמן בלה ליגה וכולנו יכולים ללמוד ממנו", אמר מאמן ברצלונה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול סביליה מחר. דבריו של גווארדיולה כמובן באו בהקשר לההעפלה הנהדרת של בילבאו לרבע גמר הליגה האירופית אחרי ניצחון גדול על מנצ'סטר יונייטד: "העליה שלהם לרבע הגמר זו פשוט מתנה לכדורגל". זו לא הפעם הראשונה שפפ הביע את הערכתו האדירה למאמן בן ה-57, והערב הוא אף אמר כי משחק גמר גביע המלך מול הבאסקים וביילסה יהיה "נהדר".

ומה לגבי עתידו שלו עצמו? תתפלאו, אבל מאמן ברצלונה לא משתגע על הדיווחים התכופים בנוגע להארכת החוזה שאולי תגיע ואולי לא תגיע. "אני חייב להודות שזה קצת מביך אותי שהשחקנים מהללים אותי ומבקשים שאאריך את החוזה. עדיין לא אמרתי לקבוצה שאישאר. מסי אמר שאני יותר חשוב לברצלונה ממנו? בואו לא נשכח שאנשים באים כדי לראות את מסי, לא אותי", אמר המאמן בצניעות אופיינית".

לבסוף, על מצבו הקשה של אריק אבידל שזקוק להשתלת כבד אמר המאמן: "הוא יודע שכולנו מאוד מאוד אוהבים אותו. מה שמשנה כרגע זה לא האם הוא יחזור לשחק או לא, אלא הבריאות שלו. אריק לימד אותנו הרבה, הוא שחקן טוב מאוד וכולם אוהבים אותו בחדר ההלבשה. העובדה שברצלונה החליטה להאריך לו את החוזה למרות הכל מראה למה המועדון הזה כל כך שונה, וחייבים לשבח את ההנהלה כדי להראות איך אפשר להתנהל אחרת".

ברצלונה תפגוש ברבע גמר ליגת האלופות את מילאן

וזלאטן כבר לא יכול לחכות לקרב המסקרן

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully