וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן נגד ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות: ריאל מדריד תפגוש את אפואל ניקוסיה, מארסיי מול באיירן מינכן, בנפיקה נגד צ'לסי

אחרי דרמות, הארכות, פנדלים ועוד בשמינית גמר ליגת האלופות, היום (שישי) הוגרלו שמונה הקבוצות שנותרו במפעל למשחקי רבע הגמר ולאחר מכן לחצי הגמר. אלו התוצאות:

רבעי הגמר:

אפואל ניקוסיה - ריאל מדריד
בנפיקה - צ'לסי
מארסיי - באיירן מינכן
מילאן - ברצלונה

חצאי הגמר:

מארסיי/באיירן מינכן - אפואל ניקוסיה/ריאל מדריד
בנפיקה/צ'לסי - מילאן/ברצלונה

משחקי רבע הגמר הראשונים יתקיימו בתאריכים 27 ו-28 במארס, כשמשחקי הגומלין ייערכו ב-3 וב-4 באפריל. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-17 וב-18 באפריל, והגומלין ב-24 וב-25 באפריל. המשחק על התואר ייערך באליאנץ ארנה שבמינכן, ביום שבת ה-19 במאי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ממשיך בדרכו להגנה על התואר. מסי/רויטרס

* המפגש המרכזי יהיה כמובן בין מילאן לברצלונה. השתיים כבר נפגשו העונה בשלב הבתים ופפ גווארדיולה אמר יותר מפעם אחת שהוא מקווה להימנע ממפגש נוסף כזה בשלב מוקדם יחסית של הנוק אאוט. המשחק הראשון ביניהן העונה הסתיים ב-2:2 בקאמפ נואו ואילו בארסה ניצחה בסן סירו 2:3. הפעם האחרונה בה השתיים נפגשו בשלבי ההכרעה הייתה ב-2006 ואז ברצלונה ניצחה באיטליה 0:1 והגומלין הסתיים ב-0:0. הקטאלונים המשיכו אז לזכייה בתואר. כמובן שצמד משחקים נוסף של זלאטן איברהימוביץ' נגד פפ גווארדיולה יעורר בעצמו הדים רבים.

* המנצחת הגדולה של ההגרלה היא כמובן ריאל מדריד, שתפגוש את אפואל ניקוסיה נגדה כולן רצו להיות מוגרלות. הקפריסאים אמנם הדיחו את ליון בשלב הקודם והקדימו את שחטאר דונייצק ופורטו בשלב הבתים, אבל כאן הם צפויים להיתקל במשוכה בלתי עבירה מבחינתם.

* לבאיירן מינכן ומארסיי זה יהיה מפגש ראשון אי פעם במסגרת רשמית וכך גם זה בין בנפיקה לצ'לסי. האנגלים הרבו לנסוע לפורטוגל בשנים האחרונות, אבל דווקא למפגשים עם פורטו. לראמירס ודויד לואיז זה יהיה מפגש פיקנטי עם הקבוצה בה הם שיחקו לפני שנחתו בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully