וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "קאמפ נואו - הנה אני בא!"

חלוץ מילאן נרגש לקראת ברצלונה. גווארדיולה: "כדי לזכות צריך להדיח את הטובים ביותר". ריאל מדריד לא מזלזלת באפואל

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, שנערכה היום (שישי), סיפקה לנו מספר מפגשים מרתקים, הגדול שבהם בין אלופת ספרד ברצלונה לאלופת איטליה מילאן. המשחקים הנוספים יפגישו את ריאל מדריד עם אפואל ניקוסיה המפתיעה, באיירן מינכן תתמודד מול מארסיי ואילו צ'לסי תנסה לעבור את בנפיקה. יחד עם זאת, הסיפור הגדול שיצא מההגרלה היום הוא העובדה שברצלונה וריאל מדריד, שתי הקבוצות הטובות בעולם ללא ספק, יוכלו להיפגש רק בגמר המפעל, למה שעשוי להיות אחד המשחקים המרתקים אי פעם, כמו גם מפגש קלאסיקו ראשון בהיסטוריה במעמד זה. הדרך לשם אומנם עוד ארוכה עבור השתיים, אבל היום היא הפכה לקצת יותר אפשרית.

בינתיים כאמור, מתרכזים בקבוצות ברבע הגמר. כמו בגמר ב-1994, כמו בחצי הגמר ב-2006, ברצלונה ומילאן שוב נפגשות בשלבי הכרעה של ליגת האלופות והפעם כבר ברבע הגמר. התגובות להגרלה מיהרו להגיע, קודם כל בטוויטר ומאוחר יותר באתרי החדשות והאתרים הרשמיים.

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה, שמחפש תואר אלופות שלישי, אמר: "יש למילאן שחקנים פנטסטים והם מובילים את הליגה האיטלקית. ננסה לתת משחק טוב בחוץ ונצטרך את תמיכת הקהל בבית. כדי לזכות שוב, נצטרך להדיח את הטובים ביותר". ג'רארד פיקה לא המתין זמן רב לפני שכתב: "מילאן-ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות!!! נוק אאוט מדהים בין שתי קבוצות גדולות". המנהל הספורטיבי של הקטאלנים, שוער העבר אנדוני זוביזארטה, הוסיף: "רוצים להיות בגמר, אבל אם נפסיד בדרך, נראה את גמר ליגת האלופות רגועים מול הטלוויזיה".

במילאנו לעומת זאת, ניסו להפגין ביטחון והמנהל אומברטו גאדיני אמר: "כבר התמודדנו מול ברצלונה והיום אנחנו יותר חזקים ממה שהיינו בשלב הבתים. יש לנו סיכוי טוב, זה משחק פתוח. התיקו שהוצאנו נגדם בחוץ נותן לנו הרבה ביטחון וגם כשהפסדנו להם בסן סירו, שיחקנו מצוין וסבלנו מפנדל מוזר נגדנו. אנחנו יודעים איך לשחק מולם, אבל כאמור, הסיכויים שווים". המשחק יהיה אמוציונלי במיוחד עבור זלאטן איברהימוביץ', כמובן, שדווקא נשמע נלהב וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "קאמפ נואו, הנה אני בא!"

בריאל מדריד הגיבו בסיפוק לתוצאה ההגרלה, שהועידה להם מפגש כפול עם אפואל ניקוסיה, כשהגומלין יתקיים בסנטיאגו ברנבאו. המגן אלברו ארבלואה צייץ: "אז ככה נראה המזל? הכי חשוב שאנחנו מארחים את הגומלין".

חבר ההנהלה ושחקן העבר, אמיליו בוטראגניו, הוסיף על הקפריסאים: "כולם רצו את אפואל לפני ההגרלה, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה. הם עושים עונה מיוחדת בצ'מפיונס ואנחנו נותנים להם את כל הכבוד. אני בטוח שבקפריסין, עם הקהל שלהם, יהיה מאוד קשה. יש לנו מזל שהגומלין בברנבאו, כי במשחקים הגדולים קשה מאוד ליריבות לשחק אצלנו".

סגן נשיא אפואל, אנטיס פולידורו, לא נבהל מההגרלה ואמר את הקלישאה הכי שחוקה שיש: "הכדור עדיין עגול". פולידורו הוסיף: "ניתן הכל על המגרש, כמו שעשינו עד עכשיו במפעל הזה. ריאל היא מועדון עם שם עולמי גדול, אבל נראה מה יהיה במשחק".

צ'לסי שסיימה רק לפני יומיים 210 דקות דרמטיות נגד נאפולי עם ניצחון גדול, תפגוש את בנפיקה. חבר ההנהלה ג'ון גורליי שייצג אותה בהגרלה בניון, שוויץ, אמר: "אנחנו מרוצים מכך שהמשחק הראשון יהיה בפורטוגל ומקווים שנוכל לבנות עליו. ראמירס ודויד לואיז שיחקו בבנפיקה והם מכירים אותה. מדובר בקבוצה שעברה את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים, כך שהיא קבוצה טובה".

רוי קושטה, המנהל הספורטיבי של בנפיקה, אמר: "אנחנו בין שמונה האחרונות במפעל, ואי אפשר לצפות לקבל קבוצה קלה, כי לא נותרו כאלה בשלב הזה. צ'לסי היא קבוצה גדולה עם שחקנים מצוינים, אבל אנחנו לא מפחדים מאף אחד. זה יהיה מפגש מאוד צמוד, ויש לנו סיכוי".

עוזר מאמן מארסיי, גי סטפן, הגיב להגרלה שייעדה לקבוצה שלו את באיירן מינכן השאפתנית: "חבל שאין לנו את היתרון של משחק הגומלין בבית, אבל כבר ניצחנו קבוצה גרמנית אחרת העונה - בורוסיה דורטמונד שמקדימה את באיירן בליגה הגרמנית. הראנו גם נגד אינטר שיש לנו כלים לשחק עד הדקה האחרונה".

נשיא באיירן ואגדת העבר קרל היינץ רומיניגה, היה חצוי בדעתו על ההגרלה: "לא יהיה קל, אבל היה לנו מזל עם ההגרלה, כי יכולנו לקבל את ברצלונה או מילאן. נקווה להוציא תוצאה טובה מול מארסיי, הם כבר הדיחו את דורטמונד בשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully