וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי: פנאתינייקוס הביסה את רת'מינו 78:105

פחות משבוע לפני משחקי ההצלבה מול הצהובים, דרסו הירוקים של אוברדוביץ' את יריבתם בליגה. קאמיקוגלו הצטיין עם 17

שישה ימים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב ביוון למשחק הראשון בסדרת ההצלבה של היורוליג, אותתה הערב (רביעי) פנאתינייקוס כי היא מוכנה ומזומנה לאלופה הישראלית. אלופת אירופה המכהנת דרסה בליגה את רת'מינו 78:105 בבית,ולפחות לפי המשחק הערב, נראה שההתקפה הירוקה נמצאת בשיא יכולתה. האורחים הפתיעו מאוד ברבע הראשון אותו סיימו ביתרון 2, בעיקר הודות ליכולת טובה של רייט, אבל הירוקים התעשתו מהר מאוד, טסו ל-17:29 ואל המחצית ירדו ביתרון 10.

הקצב המצויין של שחקניו של אוברדוביץ' נמשך גם בשני הרבעים הבאים, האורחים נפלו לפיגור שחצה את גבול ה-20, ונאלצו להרים ידיים. קאמיקוגלו הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 17 נקודות (6 מ-8 מהשדה) להם הוסיף גם 6 ריבאונדים, סמית' הוסיף 15, כשדיאמנטידיס מוליך מצויין את ההתקפה עם 8 נקודות בלבד אבל גם 9 אסיסטים. שרונאס יאסקביצ'יוס היה חלש עם 6 ו-4 אסיסטים. רייט קלע 18 למפסידים.

אריס סלוניקי ויריבתה העירונית פאוק חוות עונה חלשה במרכז הטבלה, אבל הדרבי ביניהם תמיד רותח והערב אריס ניצחה אותו, 71:81. רונלד דייויס להט עבור המנצחת עם 22 נקודות, חריסטוס טאפוטוס הוסיף 13. ניקוס פאפאס הוביל את פאוק עם 18, דימוס דיקודיס הוסיף 15.

רגע לפני ההצלבה: הסדרות הגדולות של מכבי, חלק א'

רגע לפני ההצלבה: הסדרות הגדולות של מכבי, חלק ב'

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully