וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "נחתים מנהל ספורטיבי, רק אחר כך מאמן"

14.3.2012 / 10:35

במכבי ת"א מתייחסים לשמועות על בן שמעון, קשטן ולוזון: "נחליט יחד עם המנהל הספורטיבי". יצחקי, דאבור וייני ייעדרו מול נתניה

במכבי תל אביב ממשיכים להתכונן לקראת משחק החוץ בשבת נגד מכבי נתניה ומייחסים לו חשיבות גדולה ביותר. אחרי שהקבוצה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, המטרה כעת היא לסיים את הליגה הסדירה עם ניצחון ומקום בין ארבעת המקומות הראשונים בטבלה, דבר שיעניק משחק ביתי נוסף בשיבוץ משחקי הפלייאוף.

בשלב זה תמונת המיקום הסופי של הפלייאוף העליון פתוחה לגמרי, וזאת בשל העובדה שחוץ מקרית שמונה יכולות כל שאר הקבוצות לשנות את מיקומן בסיום המחזור הקרוב. מכבי תל אביב, לדוגמה, יכולה לסיים בכל דירוג בין המקומות 3 עד 8 וזאת בהתאם לתוצאה שתשיג בנתניה ובכפוף לתוצאות יריבותיה לצמרת.

מהמשחק בנתניה ייעדרו ברק יצחקי, מואנס דאבור ושרן ייני שצברו חמישה כרטיסים צהובים ולא יעמדו לרשות המאמן. גם הבלם סאבו פאביצ'ביץ' והקשר גיז'רמו ישראלביץ' עדיין בספק בשל פציעות, ומהאימון היום נעדר ברק לוי שסובל מכאבים באגן, בעוד שאלי זיזוב נפגע בכתפו ונאלץ לנטוש את האימון.

נושא נוסף שמעסיק את אנשי המועדון הוא הרכבת הצוות המקצועי לעונה הבאה. לאחרונה נקשרו מועמדים רבים לשמה של הקבוצה לקראת העונה הבאה, בהם דרור קשטן, רן בן שמעון, גיא לוזון ומאמנים נוספים. במכבי ביקשו להבהיר כי נכון לעכשיו אין אף מועמד מוביל. גורם במועדון אמר: "קודם אנחנו צריכים להחתים מנהל ספורטיבי ורק אז תיקבע זהות המאמן. נזרקים לאוויר שמות של מאמנים רבים, כולם טובים ומכובדים, אבל רק אחרי שיוחתם המנהל הספורטיבי הזר נחליט יחד איתו על זהות המאמן".

נכון לעכשיו נראה שדווקא אופציית המאמן הזר היא זו שעומדת על הפרק, אם כי גם מאמן ישראלי זו אפשרות בהחלט סבירה. ראשי המועדון מקווים לסגור את נושא החתמת המנהל הספורטיבי הזר עד לסיום החודש, אם כי כרגע גם זה מתעכב מאחר שגם בנוגע למנהל הספורטיבי עדיין לא הוחלט באופן סופי על זהותו.

מאמן בוסניה תוהה: "למה מכבי מתנהגת ככה למדוניאנין?"

שחקני עירוני קרית שמונה מקווים שבן שמעון יישאר בקבוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully