וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: השחקנים מקווים שבן שמעון יישאר

תהל אלון

13.3.2012 / 13:01

סוגיית המאמן מעסיקה את שחקני הקבוצה, שבינתיים נמנעים מלצאת בהצהרות. במועדון הדגישו: ההכרעה בשבוע הבא

עיוני קרית שמונה שבה היום (שני) לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. אחרי שהאליפות הובטחה כמעט סופית, עיקר העניין במועדון הוא בסוגיית המאמן לעונה הבאה. בקבוצה מחכים לפגישה נוספת בין רן בן שמעון לבעלים איזי שרצקי בכדי להתחיל בהכנות לעונות הבאה ובעיקר כדי לסיים את הסאגה. חרף הדיווחים על כך שאלישע לוי לא ימשיך במכבי חיפה ושבן שמעון מועמד להגיע לקרית אליעזר, במועדון הדגישו היום שהפגישה בין המאמן לבעלים בשבוע הבא היא זו שתכריע.

חשוב לציין שבחדר ההלבשה יש עמדה אחידה ושחקני הקבוצה מאוד מעוניינים בהישארות של בן שמעון, אך מבינים כי אם אכן תגיע הצעה ממכבי חיפה, הוא כנראה יעבור לכרמל. יחד עם זאת, השחקנים מעדיפים לא להתבטא בנושא כדי לא לפגוע באחד מהצדדים. שרצקי מצידו, כנראה מתכוון להתעקש לא להגדיל את שכרו של המאמן ואם בן שמעון לא יתפשר על קבלת שכר דומה לזה בעונה הנוכחית, השניים ייפרדו. בכל מקרה ההכרעה כאמור תתקבל רק בשבוע הבא.

בנושא אחר, לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב יחזרו לסגל החלוץ ברק בדש והבלם איתן טיבי. השניים ערכו היום אימון מלא ונראה כי הם החלימו לחלוטין מהפציעות שליוו אותם. אגב, האימון התקיים במרכז הארץ וזאת בכדי ששחקני הקבוצה יוכלו להגיע לברית של בנו של עוזר המאמן, ברק בכר.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully