וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונאס יאסיקביצ'יוס: "מי שמתעסק בגיל שלי, טועה"

הגארד הוותיק של פנאתינייקוס משיב לביקורות ומתייחס להצלבה המתקרבת: "יש לנו מספיק איכויות בשביל להצליח"

אחרי שזכו בגביע היווני בסוף השבוע, בפנאתינייקוס יכולים להתחיל להתכונן למשימה הבאה. לירוקים אמנם יש משחק ליגה ב-14 במארס נגד ריתמנו, אבל העניין האמיתי הוא בפתיחת שלב ההצלבה של היורוליג נגד מכבי תל אביב. אתמול (שני) אף הוציאה הקבוצה למכירה את הכרטיסים לצמד המשחקים נגד הצהובים באתונה, ב-20 וב-22 במארס.

מי שקיבל את תואר ה-MVP ב-70:71 של פאו על אולימפיאקוס בגמר הגביע היה שרונאס יאסיקביצ'יוס, שמן הסתם מושך יתר תשומת לב מכיוון שהוא שיחק בעבר במכבי תל אביב. הליטאי אמר הבוקר: "אנחנו לא טובים כמו שהיינו רוצים להיות, אבל יש לנו מספיק איכויות וניסיון בשביל להצליח ביורוליג. מה שנותר לנו זה להוכיח. לעלות לפרקט ולנצח".

למרות שהוא ללא ספק אחד מהכוכבים הגדולים בכדורסל האירופאי בלמעלה מ-10 השנים האחרונות, יאסיקביצ'יוס בן ה-36 נתקל בתקופה האחרונה בביקורות על גילו המתקדם. ההופעה שלו בגמר הגביע סתמה כמה פיות והיום הוא הוסיף: "מי שמתעסק בגיל שלי עושה טעות. כשהייתי צעיר אמרו עלי שאני לא טוב בהגנה, עכשיו אומרים שהשתפרתי בהגנה, אבל שאני מבוגר. אני אומר לכולם לזכור שאני שחקן כדורסל וזהו. אני עובד בכל יום, ועושה הכל כדי לשחק ברמה כי גבוהה. זה כל מה שמעניין אותי, לשחק כדורסל ולהינות".

יאסיקביצ'יוס נשאל על כך שיש מי שרואה בו "חצי יווני" בגלל שהוא נשוי למקומית ולשניים יש שני ילדים. "אני ליטאי", הוא השיב, "אמרו שאני חצי קטאלוני בגלל ברצלונה, אמרו שאני חצי ישראלי בגלל מכבי, עכשיו אומרים שאני יווני. אני אוהב את יוון, אבל אני ליטאי".

כיצד יאסיקביצ'יוס מתרגל למעמדו החדש בכדורסל האירופאי?

שון ג'יימס: "אוברדוביץ'? למכבי יש את המאמן הטוב ביותר"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully