וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "אוברדוביץ'? לנו יש את המאמן הטוב ביותר"

13.3.2012 / 9:56

למרות המשחק בדומז’אלה (19:00, ערוץ 5), הראש של מכבי ת”א ושון ג’יימס כבר בפנאתינייקוס. לנדסברג לא יגיע?

מכבי תל אביב תתארח הערב אצל הליוס דומז'אלה הסלובנית (19:00, ערוץ 5) במסגרת הליגה הליגה האדריאטית, כשהמקום הראשון במפעל הובטח כבר בשבוע שעבר. בכדי להקל על השחקנים, הצוות המקצועי החליט להשאיר בארץ את תיאו פאפאלוקאס, סופוקליס שחורציאניטיס, דווין סמית' ודיוויד בלו, והארבעה יקיימו אימון אישי עם עוזר המאמן דרק שארפ, שנשאר אף הוא בישראל. להשלמת הסגל הצטרפו לנסיעה עידן זלמנסון מהנוער ואלון שטיין.

שון ג'ימס שמתאושש מפריצת הדיסק שאובחנה אצלו, עבר שיקום בשבועות האחרונים ושב לשחק. ג'יימס' אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להגיע למשחק ולנצח אותו. לגבי פנאתינייקוס - היא קבוצה טובה מאוד, אבל כך גם אנחנו. אוברדוביץ'? יש להם מאמן טוב, אבל לדעתי האישית לנו יש את המאמן הטוב ביותר".

ג'יימס ממאן להתרגש מלוח הזמנים הצפוף של הצהובים: "בלאט מנהיג רוטציה נכונה, ומחלק את הדקות בין השחקנים. הכל בסדר וכולם מקצוענים. זה דווקא יעזור כי כולם משחקים ומקבלים דקות אז יש כאן פן חיובי".

ג'יימס התייחס לפציעתו: "אני מרגיש טוב ושמצב הגב שלי משתפר. אני מתאמן ונכנס לכושר טוב. הופתעתי שאבחנו שיש לי פריצת דיסק, אבל הכל יהיה בסדר אחרי השיקום שאני עובר. זה לא נוח, שום פציעה היא אף פעם לא נוחה, אבל מתמודדים איתה".

הצהובים ישובו לארץ מחר לקראת המשחק מול הכוכב האדום בלגרד שיתקיים בהיכל נוקיה ביום חמישי בשעה 20:00. ביום שבת יחתמו הצהובים את העונה הסדירה של הליגה האדריאטית עם משחק נגד רדניצ'קי.

במכבי ממשיכים לגשש אצל שחקן מכבי חיפה סילבן לנדסברג, אבל לוואלה! ספורט נודע שהצובים עשויים להיתקל בבעיות להעביר אותו לשורותיהם בקיץ מכיוון שלשחקן ישנן מספר אופציות ב-NBA. כזכור, בדומה ללנדסברג גם יותם הלפרין מועמד לחזק את הקו האחורי בקבוצה.

ג'ורדן פארמר: "הייתי רוצה לשחק עם מכבי נגד פנאתינייקוס"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully