וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "חושב על מכבי, הייתי שמח לשחק נגד פנאתינייקוס"

ג'ורדן פארמר סיפר בראיון: "מאוד מתגעגע למכבי תל אביב. הרמה בין אירופה לארה"ב קרובה והפערים מצטמצמים"

ג'ורדן פארמר, גארד מכבי תל אביב לשעבר, מוצא עצמו חושב הרבה על ישראל.

"אני מתגעגע למכבי תל אביב מאוד", אמר פארמר לאתר הכדורסל האירופאי EuroHoops בראיון שיתפרסם במהלך היום, "החברים שלי לקבוצה וצוות האימון היו מדהימים. בין השחקנים הצלחנו ליצור חברויות קרובות מאוד מהר, והמאמנים עזרו לי לשפר את המשחק שלי בזמן קצר יחסית. האוהדים בישראל, ובכלל באירופה, היו מדהימים. כל השנה יש שם אווירה כמו בפלייאוף ה-NBA".

"התרגלתי במהירות לכדורסל האירופאי בגלל הרקע שלי", אמר פארמר. "היה לי מזל לשחק עבור מאמנים נהדרים לאורך כל הקריירה, והם לימדו אותי לשחק כדורסל בצורה נכונה. דיוויד בלאט היה חלק נוסף ברשימת המאמנים המעולים האלה, שהיה לי מזל להתאמן אצלם".

לשאלה האם הוא מסכים עם דבריו של אנדריי קירילנקו, כי אירופה מצמצת פערים איכותיים מה-NBA אבל הליגה האמריקאית תמשיך להוביל מבחינה איכותית ב-20 או 30 השנים הבאות לפחות, השיב פארמר כי "אני מסכים שה-NBA טובה יותר מהכדורסל האירופאי כרגע, אבל אני לא יודע כמה זמן זה יימשך ככה. לדעתי, רמת איי.קיו הכדורסל באירופה גבוהה הרבה יותר מהרבה בארה"ב. להוציא את הסופרסטארים שמשחקים ב-NBA, הרמה קרובה. יש היום מספיק שחקנים אירופאים שמצליחים מאוד ב-NBA. אני חושב שהפערים ימשיכו להצטמצם גם בשנים הבאות".

לקראת סדרת רבע גמר היורוליג הקרובה בין מכבי לפנאתינייקוס נשאל פארמר האם הוא חושב שיכול היה לעזור למכבי במפגש מול היוונים, והשיב:"אני חושב על מכבי לפעמים. הם עשו עבודה נהדרת עד עכשיו, ועודדתי אותם לכל אורך הדרך. הייתי שמח מאוד לקחת חלק בחוויה כמו סדרת רבע גמר יורוליג".

מה דעתך על הטענות לפיהן משחקי יורוליג רבים הם משעממים, בטח ביחס לשואו הגדול במשחקי ה-NBA, נשאל פארמר. "מי שאומר שהמשחקים באירופה משעממים לא באמת אוהב כדורסל ולא מבין את המשחק", עקץ הרכז היהודי של ני-ג'רזי נטס. "האוהדים בארה"ב נהנים מ'מהלכי היילייט', אבל אוהדי הכדורסל האמיתיים יודעים להעריך כדורסל חכם ולא-אנוכי: חסימה טובה, עצירה בהגנה, מסירה נוספת בהתקפה וכו'".

האם הוא חושב על חזרה לאירופה בשלב כלשהו של חייו? "חשבתי על זה הרבה מאז שעזבתי את מכבי", הודה פארמר. "אין לי תשובה ברורה לשאלה הזו. אני חושב שאמשיך לשחק ואראה איך הדברים יתפתחו. לעולם אל תגיד לעולם לא".

לאתר EuroHoops

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully