וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "כועס על השחקנים. הם מפחדים מהקהל"

בעלי הפועל תל אביב מאוכזב מהשחקנים ומאשים: "אלמלא המחאה, היינו לוקחים אליפות". ארבעה עצורים בתגרה

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק בו הביסה הפועל תל אביב 1:4 את מכבי חיפה, האווירה מחוץ לאצטדיון קרית אליעזר לוהטת. נראה כי מחנות האוהדים לא למדו את הלקח מהעונשים הכבדים שהוטלו על הפועל תל אביב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כאשר תגרה בין אוהדי הקבוצות הערב (שני) הובילה להתערבות המשטרה שעצרה ארבעה מהם, שניים מכל צד. כמו כן, הוסרו השלטים שתלו אוהדי הפועל תל אביב בתחומי האצטדיון נגד הבעלים אלי טביב.

מלבד ביצוע המעצרים, נדרשה המשטרה להעניק ליווי גם לבעלים טביב, שהגיע למשחק החוץ של קבוצתו אחרי שנחקר היום תחת אזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים, וזכה לתשואות מאוהדי מכבי חיפה עם כניסתו לאצטדיון שקראו לו להישאר.

בראיון לערוץ 1 אמר טביב: "אותם אנשים עם מימון כספי די גדול הם אלה שמלבים את היצרים, כי הם נתנו לאותו קומץ שגדל את הכרטיסים בחינם להיכנס לאצטדיון. יש לי כעס על השחקנים שלי שהם לא אמרו כלום, כי הם מפחדים מהקהל. אם הם היו תוקפים את העניין זה היה משפיע על הקהל. לטעמי, אני לא מקבל את התמיכה מהשחקנים. יש לי אכזבה גדולה מזה".

על העונש הכבש שהטיל בית הדין על הקבוצה אמר טביב: "נערער על העונש ואני מקווה שיקלו על הקבוצה. מי שאחראי לדברים האלה, עשה זאת כדי לפגוע בקבוצה. אני מקווה שבית הדין יבין שהיה כאן ניסיון לפגוע במועדון ובי באופן אישי. הקבוצה לא צריכה להינזק מזה. הקבוצה היא שלי, אני מאמין בדרך שלי. חבל שהקהל השפוי לא קם ומתעורר, כי עכשיו זה מוביל למצב גרוע. היינו במקום ראשון והמחאה החלה. אם לא המחאה של הקומץ הזה, שמוסת על ידי כל מיני גורמים, אני מאמין שהיינו לוקחים אליפות. החבורה הגדולה עם המימון הגדול שהפסידה בבמבי, היא זו שמלבה את היצרים.

"כל מה שקורה זה ספינים של אנשי תקשורת, כדי להסית את הציבור נגדי. אם לא היו נותנים במה לאותם אוהדים, אז כל העליהום עליי היה נפסק. אבל התקשורת כל הזמן עוסקת בזה ומראיינים את האנשים האלה, שמבקרים אותי על הניהול ומתנהלים כמו ברברים. אני לא מתנצל על שום דבר שעשיתי".

איגייבור: "אהבתי את הדרך בה שירזי דיבר איתנו"

ניצן שירזי אמר בסיום: "אנחנו מנסים בכל משחק לבוא ולשים הכל בצד, ולהתעסק בכדורגל. היום, בניגוד לדרבי, הכדורים נכנסו, אבל הצלקת מהדרבי עדיין קיימת. כל השבוע אמרנו לשחקנים שבכל קושי יש הזדמנות ושהם חלק ממועדון גדול. אני שמח שהיום הם נתנו מעצמם, שחקנים קיבלו זריקות ולא ויתרו".

על העונש הכבד בבית הדין אמר שירזי: "מלכתחילה ידעתי שיהיה עונש קשה, אבל לא שיערתי עד כמה. הלך הרוח הציבורי תרם לא מעט, לקחו את זה רחוק מדי. חבל לי, אבל אני מקווה שיתקנו את המעוות בערעור".

עוזר המאמן שביט אלימלך אמר: "כל מי ששייך להפועל תל אביב יש לו איכויות, זה הכל בראש. ניסינו לדחוק הצידה את הדברים שלא קשורים לכדורגל והיום זה בא לידי ביטוי בארבעה שערים ובהחמצת פנדל. מגיע שאפו גדול לשחקנים".

נוסא איגייבור, שכבש צמד, אמר: "המאמן דיבר איתנו לפני המשחק ואהבתי את הדרך שבה הוא דיבר. הוא ביקש שנשכח מכל הבלגן ונתרכז בכדורגל. רצינו לחזור למקום השני וידענו שאנחנו חייבים לנצח אחרי שהפחיתו לנו שלוש נקודות. החלטנו, השחקנים, לשכוח מהכל ולהתרכז בכדורגל. אני שמח שסיפקנו את הסחורה".

עומר דמארי הגיב לדבריו של טביב: "תשאלו את טביב מה הדרישות שלו ולמה הוא מצפה, אני לא יכול להגיב בנושא. התקשורת הספידה אותנו, באנו כאנדרדוג למרות שאנחנו מעל מכבי חיפה בטבלה ועשינו ניצחון גדול. היה חשוב לנו להחזיר לקהל את החיוך אחרי שאכזבנו אותו בדרבי".

אגב, בסיום טביב לקח את וואליד באדיר לחדר נפרד ושאל אותו למה השחקנים רצו לקהל שמקלל אותו ומדוע הם מפחדים מהקהל כל כך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully