וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 1:4 את מכבי חיפה

מערכת וואלה! ספורט

12.3.2012 / 22:50

עם כל הבלגן, האדומים נתנו הצגה בקרית אליעזר. אורמוש (26), איגייבור (55, 83) ודמארי (90) כבשו. ורד השווה זמנית (48)

אחרי כל הצרות שעברו עליה בשבוע האחרון ובכלל העונה, הפועל תל אביב הגיעה עם הרבה חששות הערב (שני) לקרית אליעזר למפגש עם האלופה היוצאת מכבי חיפה. אולי בגלל כל אותן צרות, משהו נרגע והשתחרר אצל האדומים, שנתנו הצגה והשיגו ניצחון חוץ ענק 1:4. מירקו אורמוש (26), צמד של נוסא איגייבור (55, 83) ועוד אחד של עומר דמארי (90) כיפרו על החמצת פנדל של הקפטן וואליד באדיר (21). עידן ורד רק השווה זמנית (48).

מירקו אורמוש שחקן הפועל תל אביב חוגג עם נוסא איגייבור. אדריאן הרבשטיין
התאוששות נפלאה מאירועי הדרבי. אורמוש ואיגייבור חוגגים/אדריאן הרבשטיין

לדף המשחק

מה לא עבר על הפועל תל אביב בשבוע האחרון? הפסד בדרבי אחרי ארבע שנים, בלגן ענק אחריו, עונשים כבדים וחסרי תקדים בבית הדין, כולל מינוס שלוש נקודות והרחקות ארוכות לאביחי ידין וסלים טועמה, עוד פרק במאבק בין אלי טביב לשחקני הקבוצה, הפעם מול מהראן לאלה ושי אבוטבול, שאיימו להחרים את המשחק הערב אבל בסוף התרצו והגיעו. עם כל המטען הזה, האדומים דווקא הגיעו למשחק משוחררים ונתנו את משחקם הטוב ביותר בתקופה האחרונה והם חוזרים למקום השני, רגע לפני הערעור על עונשם ושישה ימים לפני המפגש עם האלופה שבדרך, עירוני קרית שמונה.

מכבי חיפה חווה עונה איומה ונוראה, בוודאי שבסטנדרטים שלה. למרות זאת, הירוקים לא הפסידו מאז החמישי לפברואר, התקדמו במעלה הטבלה והחלו לחלום על אירופה. חיפה לא הפסידה בבית כבר שבעה משחקים רצופים, מאז הדרבי מול הפועל חיפה, משחק שמחכה לה גם בשבוע הבא. לצערו של אלישע לוי, הקבוצה שלו חזרה לסורה והתבטלה מול האדומים, בדרך להפסד תשיעי העונה.

מחצית ראשונה

דקה 3: כהן העביר לאנטבי בפינת הרחבה, אבל הבעיטה של המגן הייתה קרובה יותר לדגל הקרן מאשר למסגרת.

דקה 13: אבוטבול שלח כדור עומק מצוין לדמארי, שברח לצמד הבלמים בירוק ונתקל ביציאה אמיצה של דוידוביץ', שגם נפגע במהלך.

דקה 21: החמצת פנדל! איגייבור וכהן הובילו התקפה והכדור קפץ ספק לידו, ספק לכתפו של צוצאליץ'. מאיר לוי הפתיע את כולם והצביע על הנקודה הלבנה. באדיר לקח אחריות ובעט בעוצמה, אבל למרכז ודוידוביץ' שלח את הידיים והדף. עדיין 0:0.

דקה 26: גול! אז הפנדל לא נכנס, אבל הפועל כבשה בכל זאת. דמארי טייל באגף שמאל והעביר לאמצע, עוסמאן איחר ואורמוש כבש מקרוב. 0:1 מוצדק לאדומים.

דקה 28: גולסה הניף רגל מ-30 מטרים, הכדור חמק ליד הקורה של אדל.

דקה 30: דמארי היה חייב לכבוש, אבל לבד מול דוידוביץ' הוא הפציץ את הפרצוף של השוער.

דקה 44: משומר הכניס לגדיר, שניסה בנגיעה ובעט החוצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מחצית שנייה

דקה 46: אלישע לוי מאס בתצוגה החלשה של הירוקים ושלח למגרש את ורד ועמאשה עם פתיחת המחצית השנייה.

דקה 48: גול! חילוף מדהים. עוסאמן הוציא כדור חוץ ארוך, המחליף הראשון עמאשה נגח לאחור והמחליף השני ורד עצר על החזה ושלח פנימה מקרוב. 1:1 מהיר בקרית אליעזר.

דקה 55: גול! הלם בקרית אליעזר. קרן של אבוטבול נחתה על הראש של שולר, משם לאיגייבור, שנותר לבד מכמה מטרים. הבעיטה שלו לא התלבשה, אבל הספיקה כדי לעבור את הקו. 1:2 להפועל.

דקה 57: גולסה כמעט השווה, אבל הפצצה שלו חמקה ליד הקורה.

דקה 75: עוסמאן הגביה כדור חופשי, בוליאט הכניס את הראש ואדל סיפק התעופפות מרשימה.

דקה 83: גול! הנה זה נגמר. איגייבור קיבל כדור ברחבה מדמארי, ביטל את בוליאט ושלח פנימה. 1:3.

דקה 90: גול! לא להאמין. אבוטבול הגביה ללאלה, שהוריד בראש לדמארי וזה כבש מקרוב. 1:4 מדהים לאדומים.

שחקן מצטיין: עומר דמארי

נוסא איגייבור, עם צמד ענק ומשחק מצוין, היה קרוב להיות כאן, אבל עומר דמארי חטף לו את התהילה ברגע האחרון. חלוץ הפועל תל אביב, שנאלץ להסתדר בלי חברו לחוד טוטו תמוז הפצוע ועם כל הצרות של הפועל תל אביב על הראש, נתן הצגה גדולה, פירפר את הגנת חיפה והשכיח בתוך 90 דקות את כל המחמאות שקיבל אדין צוצאליץ' מאז שנחת בקרית אליעזר. הבישול לשער של אורמוש היה נפלא, הבישול לשער השני של איגייבור חתם את המשחק ולקינוח, דמארי גם השלים את החגיגה באדום עם שער שקבע תבוסה. עם הפועל רוצה לסיים במקום השני, היא צריכה את דמארי בכושר הזה ובחדות הזו גם בפלייאוף המתקרב.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, עלי עוסמאן, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי (ויאם עמאשה, 46), אייל גולסה, דלה ימפולסקי (דניאל צסארץ, 67), אלון תורג'מן, מוחמד גדיר (עומר ורד, 46).

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה (מהראן לאלה, 89), וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, רועי גורדנה (גל שיש, 86), שי אבוטבול, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, מירקו אורמוש (מחמוד עבאס, 76), עומר דמארי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

סיידו יא יא שחקן מכבי חיפה מול עומר דמארי. ברני ארדוב
הפועל צריכה אותו בדיוק ככה. דמארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully