וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אבוטבול ולאלה החליטו לשחק בחיפה

שחקנים בהפועל ת"א הפעילו על השניים מכבש של לחצים בעקבות איום ההחרמה. "הם החליטו להרגיע את הרוחות"

מהראן לאלה ושי אבוטבול החליטו להגיע למשחק של הפועל תל אביב הערב נגד מכבי חיפה (20:50, ערוץ 1). כזכור, אתמול לאלה ואבוטבול איימו לא להגיע למשחק בטענה שהם לא קיבלו משכורות בניגוד לשאר שחקני הסגל. בעקבות ההרחקה של ידין וההיעדרות הצפויה של טוטו תמוז בגלל פציעה, החשיבות של לאלה ואבוטבול היא גדולה הערב. אגב, שחקני הקבוצה התבקשו להגיע לצומת גלילות בשעה 17:00 ולא יצאו לבית מלון כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות.

בעקבות האיום של השניים, במהלך הלילה נערך מרתון שיחות בין שחקנים בקבוצה שביקשו מהשניים להגיע למשחק. כמה מהם אף התחייבו בפני הקשר והחלוץ כי אם הם לא יקבלו את הכסף לאחר המשחק הערב או בימים הקרובים, רוב הקבוצה לא תהיה מכונה לשחק במחזור הבא נגד המוליכה, עירוני קרית שמונה, בשל אותן סיבות.

בעקבות השיחות הללו לאלה ואבוטבול התרצו והסכימו להגיע למשחק. פואד פארס, דודו של לאלה, הסביר: "מהראן ושי החליטו להגיע למשחק. הייתה להם התלבטות רצינית, אבל הרבה אנשים התערבו בעניין והבטיחו שעד יום שלישי הדברים יסתדרו. שניהם לא רצו להוסיף עוד שמן למדורה והחליטו להרגיע את הרוחות ולהגיע למשחק" .

האדומים יגיעו לקרית אליעזר בצל העונש הכבד שהם ספגו אתמול בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וכמובן ללא סלים טועמה ואביחי ידין המורחקים. המאמן ניצן שירזי אמר אתמול לשחקניו עוד לפני מתן גזר הדין: עוד לפני ההחלטה ניצן שירזי אמר לשחקניו: "אנחנו חייבים להישאר ביחד ולא להוריד את הראש. הפועל תל אביב זה מועדון גדול וחזק ויש לנו עוד מטרות העונה".

עונש קשה להפועל ת"א. טועמה: "הדיינים הושפעו מהעליהום"

הפועל תל אביב נענשה בהפחתת 3 נקודות ו-3 משחקי רדיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully