וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דודו של לאלה זועם: "טביב סימן אותו"

לאלה ואבוטבול לא קיבלו משכורות ולא מתכוונים להופיע למשחק בחיפה. פואד פארס: "הורו למאמנים לא לשתף את לאלה"

אם לא מספיקות הצרות של הפועל תל אביב והעונש הכבד שהטיל בית הדין, הערב (ראשון) נודע שמהראן לאלה ושי אבוטבול לא מתכוונים להתייצב למשחקה של הקבוצה מחר נגד מכבי חיפה (20:50, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD).

לאלה ואבוטבול לא קיבלו היום משכורות כמו שאר השחקנים ובשלב זה לא מתכננים להתייצב למשחק, אלא אם אלי טביב ייאשר את משכורותיהם. נכון לעכשיו, המאמן ניצן שירזי מנסה לטפל בעניין הזה. כזכור, בעונה שעברה התעורר ויכוח בין שני השחקנים לאלי טביב עוד בתקופה שמוני הראל היה בקבוצה.

מדובר בסכומים של 200 אלף שקלים (לאלה) ו-300 אלף שקלים (אבוטבול), שלטענת השחקנים ניתנו להם כמענק ולטענת טביב ניתנו כהלוואה. כרגע אלי טביב דורש את הכספים בחזרה ולכן השניים טוענים כי לא הכניס את משכורותיהם. אם אכן לא יופקדו המשכורות, גם לאלה, כפי שכבר עשה אבוטבול, יגיש תביעת בוררות כנגד הפועל תל אביב.

דודו וסוכנו של לאלה, פואד פארס, תקף היום באופן אישי את טביב לאחר שזה החליט לא לשלם את המשכורות: "כל חטאו של מהראן היה שהוא התאמן כמו מקצוען ולא פתח את הפה שלו. מאז הועבר הכסף מהפועל תל אביב ללאלה, טביב סימן אותו ולא נתן לו אפשרות לחזור לעצמו במגרש. כל מאמן שהגיע להפועל קיבל הוראה לא לשתף את מהראן לאלה בהרכב, למרות שהציג יכולת מצוינת באימונים. אלה דברים שאין להם מקום בכדורגל. לא יכול להיות שהחלטות מקצועיות יתקבלו על סמך שיקולים כלכליים. על פי עדויות של מוני הראל, גבי קצרה ואמיר ליובין הכסף הובטח כמענק ולא דובר אף פעם על הלוואה. זו פשוט בושה וחרפה, לא יכול להיות שמועדון ברמה של הפועל תל אביב מתנהל בכזו שכונתיות".

הסוכן בודק כרגע האם להתיר ללאלה לשחק מחר או לנקוט במה שנקרא סכסוך עבודה. אגב, פארס העביר את המסרון ששלח היום לטביב, בו כתוב כך: "טביב שלום. סיכמתי איתך לפני הרבה זמן על ההסכמים שהיו עם אנשי המועדון ונציגך גבי קצרה. אמנם קיבלנו מקדמה על חשבון מענקים ושדרוג שכר שהובטח ללאלה על הזכייה באליפות, וסיכמתי איתך בפגישה בינינו כי תשלם את המענקים שהובטחו ותשדרג את שכרו. אתה התעלמת מכל הסיכומים וכעת מתעלם מהחוזה שנמצא בבקרת בתקציבים. אבקש לשלם את המשכורת במיידי, ואם יש לך מסמך נלך לבוררות. אם לא תשלם, אנקוט בצער רב בצעדים משפטיים".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "הדברים אינם ראויים להתייחסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully