וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה: "הדיינים הושפעו מהעליהום ולא בחנו את המעשה"

קשר הפועל ת"א על הרחקתו מ-6 מש'. המועדון יתבע את המתפרעים: "אם האוהדים השפויים לא יתעוררו לא תישאר קבוצה"

שחקני הפועל תל אביב קיבלו את הבשורה על העונש שקיבלה הקבוצה, כמו גם על ההרחקות של סלים טועמה ואביחי ידין, בסיום האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שני) נגד מכבי חיפה (20:50, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD). טועמה עצמו הגיב להרחקתו משישה משחקים ואמר: "זה אחד העונשים הכי קשים שניתנו לספורטאי בארץ. אני חושב שהדיינים הושפעו מהעליהום בתקשורת ומכל מה שקרה מסביב, ולא בחנו את המעשה לכשעצמו".

אחד השחקנים אמר בסיום האימון: "לא יאמן, ידענו שיורידו לנו נקודות, אבל זה שידין וטועמה מורחקים לכל כך הרבה משחקים יפגע לנו בהמשך העונה ובהתמודדות על המקום השני". עוד לפני ההחלטה ניצן שירזי אמר לשחקניו: "לא משנה מה גודל העונש, אנחנו חייבים להישאר ביחד ולא להוריד את הראש. הפועל תל אביב זה מועדון גדול וחזק ויש לנו עוד מטרות העונה".

הפועל תל אביב שחררה תגובה רשמית לתקשורת בה נכתב: "מדובר ביום קשה מאוד לכל מי שהפועל תל אביב יקרה לליבו. הגיע הזמן שהאוהדים השפויים יקיאו מתוכם את קבוצת הבריונים. אם אלפי האוהדים השפויים לא יתעוררו אז מהר מאוד לא תישאר קבוצה. מה עוד צריך לקרות כדי שהאוהדים השפויים יפסיקו לתת לבריונים לפגוע בהם ובקבוצה. את הבריונים האלה המשחק והקבוצה כבר מזמן לא מעניינים, אלא רק להתפרע ולעשות בלגאן. הגיע הזמן לומר די. הפועל מתכוונת לערער על העונש הקשה ובודקת אפשרות להגיש תביעות אזרחיות כנגד כל אחד ואחד מהמתפרעים בשל הנזק הכבד שנגרם לקבוצה".

גורמים משפטיים בהתאחדות לכדורגל אמרו לאחר מתן העונש: "הערכנו עוד קודם שיהיה עונש קשה, שלא מצוין בתקנון. נקטנו במידתיות כיוון שהמעשה של אוהדי הפועל היה באמת קשה. אביחי ידין נהג בפעולה חריגה שאסור שתקרה בעתיד. אם רוצים לעצור את זה, אי אפשר להסתפק בעונש קל וצריך ענישה קשה".

הפועל תל אביב נענשה בהפחתת 3 נקודות ו-3 משחקי רדיוס

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully