וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עימות אלים מחוץ לביתו של טביב

מלחמאת גרסאות בין הבעלים לאחד מאוהדי הקבוצה: טביב טוען כי הנער השליך אבנים, בעוד הנער מאשים כי הותקף ללא סיבה

הגזרה בין אוהדי הפועל תל אביב לבעלים אלי טביב לא שוקטת לרגע. היום (שבת) התברר כי ביום חמישי בערב אחד מאוהדי הקבוצה, קטין כבן 17, נכח מחוץ לביתו של טביב ולטענת הבעלים השליך על ביתו אבנים. האוהד מכחיש וטוען כי הותקף ללא סיבה על ידי אחד המאבטחים של טביב. אותו נער בן 17 אושפז ושוחרר מאיכילוב עם מספר פציעות והכחיש את ההאשמות נגדו, כשהוא ומשפחתו טוענים כי הוא הקורבן באירוע לאחר שבסך הכל הפגין מחוץ לביתו של הבעלים. כמו כן, האוהד דרש מהמשטרה להסתכל במצלמות האבטחה של טביב, שלטענתו תיעדו את כל האירוע.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "למרות הצהרות הבריונים, כאילו אינם נוקטים באלימות, שוב הגיע מתפרע לביתו של טביב והשליך אבנים תוך סיכון בני המשפחה ששהו במקום, כולל הילדה בת הארבע שנכנסה ללחץ והחלה לבכות. להבדיל ממקרה זריקת הרימונים בו לא נתפס אף אחד, המאבטח פעל הפעם על פי הנהלים ותפס את המתפרע. העבריין ניסה לברוח מהמקום, והמאבטח וטביב נאלצו לאחוז בו עד הגעת המשטרה. כעת מנסה זורק האבנים להיחלץ באמצעות שקרים. טביב לא ייכנע, וימשיך במלחמתו העיקשת למען עתיד הקבוצה".

המשטרה אישרה שאירוע כזה אכן התרחש בחמישי בלילה, כשמהעדויות במשטרה המאבטח שנכח במקום זיהה את אחד מאוהדי הפועל תל אביב מקלל ומשליך אבן אחת לעבר ביתו של טביב. אותו אוהד הובא לתחנת המשטרה, דחה מכל וכל את הטענות ואף הגיש תלונה נגדית, לאחר שלדבריו הוכה ללא סיבה. כרגע המקרה נמצא בבדיקה ובמשטרה לא מעוניינים לחשוף את המשך הליך החקירה. ההערכה היא כי ייערך עימות בין השלושה, כפי שקרה ביום חמישי בין טביב לשני אוהדים נוספים שהבעלים טען כי איימו לפגוע בו.

בתוך כך, במועדון נערכים לקראת הדיון המשמעתי בבית הדין של ההתאחדות מחר (ראשון, 11:00) שיעסוק באירועי הדרבי התל אביבי. אנשי הקבוצה חוששים בעיקר מעונש הפחתת נקודות, ולוקחים בחשבון אפשרות כי הפועל תל אביב לא תוקשה לארח משחקים בבלומפילד עד לסיום העונה. כמו כן, אביחי ידין וסלים טועמה יועמדו לדין בסעיפים חמורים וצפויים לעונש כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully