וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: באדיר וגורדנה ישובו להרכב מול חיפה

עמית גודלשטיין

9.3.2012 / 14:55

אחרי הבלגן בדרבי, האדומים מתכוננים לאלופה. קנדה נטש את האימון. יאמר ביקש מאוסידון להציע כ-9 מיליון ש"ח לטביב

בצל המחאה הקשה של אוהדי הפועל תל אביב כנגד הבעלים אלי טביב, ערכה היום (שישי) הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק המסקרן ביום שני מול מכבי חיפה (20:50, ערוץ 1).

המגן עמרי קנדה, שתוכנן לחזור להרכב, פרש במהלך האימון והוא בספק. שירזי עדיין מתבלט באיזה הרכב יפתח, כאשר כזכור סלים טועמה ואביחי ידין לא יהיו בסגל, בעקבות האירועים בסיום הדרבי. השניים מושעים עד לועדת המשמעת, שתיערך להם ביום ראשון בהתאחדות ולאחריה יתברר מספר המשחקים מהם יהיו מורחקים. בינתיים, רועי גורדנה אמור לתפוס את מקומו של ידין ושירזי טרם החליט האם אלרואי כהן ישוב להרכב על חשבונו של נוסא איגייבור. במידה וזה אכן יקרה, מירקו אורמוש, שפתח באגף ימין בדרבי, יוסט לצד שמאל של הקישור. אל מרכז ההגנה ישוב וואליד באדיר, במקומו של מור שושן.

במסגרת המחאה, האוהדים ימשיכו להפגין כנגד אלי טביב גם בקרית אליעזר והם מקווים כי משטרת חיפה לא תימנע מהם להכניס שלטים של מחאה לגיטימית כנגד הבעלים. בליל אמש, שוחררו שני האוהדים שעוכבו לאחר שנכנסו לעימות עם טביב במתחם האימונים למעצר בית של חמישה ימים וכרגע קשה להעריך אם יוגש נגדם כתב אישום.

השאלה כרגע בהפועל, היא האם טביב אכן מתכוון להישאר בעונה הבאה. לוואלה ספורט! נודע כי איש העסקים ובעלי מכבי נתניה לשעבר דניאל יאמר, פנה ליו"ר הקבוצה לשעבר דורון אוסידון וביקש ממנו להציע לטביב כ-9 מיליון שקלים על הקבוצה. בהפועל עדיין לא יודעים עד כמה הצעתו של יאמר רצינית, אך כרגע לא רואים את הצדדים נכנסים למשא ומתן בעניין.

חשוב לציין, כי מספר אוהדי הפועל מעוניינים לרכוש את הקבוצה מידיו של טביב, אך הבעלים עצמו אמר בימים האחרונים למקורביו: "גם תמורת 80 מיליון שקל, לא אמכור את הקבוצה". בסביבת המועדון מעריכים, כי זו התחלה של משא ומתן וזו הטקטיקה בה טביב נוקט בדרך כלל, אולם רק ימים יגידו אם הבעלים אכן מתכוון למכור את המועדון או להישאר בעונה הבאה בהפועל.

האוהדים הפגינו נגד טביב, שניים עוכבו ועומתו מולו

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully