וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ארסנל ניצחה 0:3, אבל מילאן ברבע הגמר

התותחנים כבר הוליכו 0:3 בתום מחצית מצוינת, אבל לא הצליחו להשיג את הרביעייה ולהשלים את הקאמבק. גם בנפיקה עלתה

נס לא קרה הערב (שלישי) בליגת האלופות, אבל לארסנל בהחלט הגיע. התותחנים הציגו כדורסל פנטסטי במחצית הראשונה, הוליכו 0:3 והיו קרובים מאוד לרביעי כדי למחוק את ההפסד 4:0 מהמשחק הראשון מול מילאן, אבל אלופת איטליה שכבר ראתה את סיפור ההדחה בידי דפורטיבו לה קורוניה מ-2004 חוזר על עצמו, החזיקה מעמד וחילצה את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות בקושי רב. גם בנפיקה תהיה בין שמונה האחרונות, לאחר שניצחה 0:2 את זניט סנט פטרסבורג ומחקה את ההפסד 3:2 מהמשחק ברוסיה.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
כמעט, רק כמעט. ארסן ונגר/GettyImages

ארסנל - מילאן 0:3 (4:3 בסיכום)

רק לפני כשלושה שבועות הייתה מילאן על גג העולם וארסנל נשלחה לאסוף את השברים. הצגה אדירה שהסתיימה בניצחון 0:4 הקנתה לרוסונרי מרווח נשימה גדול לקראת הגומלין, אבל התותחנים ענו עם ספקטקל משלהם באצטדיון האמירויות, שלצערם לא הספיק כדי להשלים את הקאמבק הגדול בתולדות ליגת האלופות. מילאן נמנעה מלספוג את השער הרביעי ותהיה ברבע הגמר, אבל מסימיליאנו אלגרי לא יכול להיות שקט לנוכח האדישות שגילו שחקניו במחצית הראשונה. טראומת ריאזור כמעט חזרה על עצמה.

ארסנל עלתה בהתלהבות אדירה וקיבלה את זיק התקווה לו נזקקה כבר בדקה השביעית, כשלורן קוסיילני נגח מקרוב את הראשון אחרי קרן של אלכס צ'מברליין. האמונה גדלה עם השני של תומאש רוזיצקי בדקה ה-26, ובהפסקה כבר הייתה נשמעה שירה אדירה באצטדיון, בעקבות השער השלישי של רובין ואן פרסי מהנקודה הלבנה. ארסנל שטפה את המגרש והפכה את היוצרות מהמשחק הקודם כשהותירה את האיטלקים חסרי אונים, אבל כריסטיאן אביאטי עם שתי הצלות נפלאות השאיר בידי מילאן את הכרטיס לשלב הבא. אנגליה, למרות ניסיון הקאמבק המרשים של ארסנל, מאבדת נציגה נוספת בליגת האלופות.

דקה 7: גול! צ'מברליין הגביה כדור קרן מדויק לראשו של לורן קוסיילני, שהמשיך מחמישה מטרים פנימה. 0:1 מהיר לארסנל, שזקוקה לעוד שלושה שערים כדי להשיג הארכה.

דקה 10: וולקוט שלח את ואן פרסי, שמזווית קשה בעט למסגרת ומצא את אביאטי מוכן.

דקה 19: ואן פרסי סובב מחוץ לרחבה, אביאטי התעופף והדף מצוין לקרן.

דקה 26: גול! ארסנל בטירוף. וולקוט פרץ בצד ימין והעביר כדור רוחב, סילבה הרחיק רע ורוזיצקי בעט מדויק מ-12 מטרים כדי להכניע את אביאטי. 0:2 לארסנל, שמקזזת חצי מהפיגור.

דקה 43: גול! צ'מברליין פרץ לרחבה מצד ימין והוכשל על ידי מסבאח. ואן פרסי לקח את הפנדל, זרק את אביאטי לצד אחד והפציץ ברגל שמאל ימינה. 0:3 מדהים לארסנל. עוד שער ואנחנו נולכים להארכה.

דקה 45: אל שעראווי קיבל הזדמנות גדולה להשיג למילאן שער חוץ שיוציא את הרוח מהמפרשים של ארסנל, אבל מול שצ'סני הוא בעט החוצה. מילאן יורדת למחצית עם סיוטים מהריאזור ב-2004.

דקה 53: רוביניו הכניס כדור עומק לזלאטן, אבל שצ'סני יצא נהדר והרחיק.

דקה 59: איזו הצלה כפולה של אביאטי. השוער עצר עם הרגל כדור של ז'רביניו שפגע במקסס, ולאחר מכן הדף עם יד ימין את הריבאונד של ואן פרסי משלושה מטרים. מזל גדול למילאן.

דקה 62: שצ'סני ביצע טעות קשה ומסר את הכדור היישר לזלאטן, שמ-30 מטרים בעט חזק והחטיא את השער החשוף.

דקה 77: אקווילאני העביר כדור רוחב נפלא לנוצ'רינו, שמארבעה מטרים הצליח איכשהו לבעוט לגופו של שצ'סני, שחצי דקה לפני כן הדף גם בעיטה של איברהימוביץ'.

בנפיקה - זניט סנט פטרסבורג 0:2 (3:4 בסיכום)

שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, כולל הפסד במשחק העונה לפורטו, נשכחו בן רגע הערב באצטדיון האור בליסבון. בנפיקה, שהפסידה רק פעם אחת ב-19 משחקי הבית האחרונים שלה באירופה, שמרה על מאזן הבית הנהדר ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2005/6. מקסי פריירה, שהבקיע גם במשחק הראשון בו ניצחה זניט סנט פטרסבורג 2:3, כבש בתוספת הזמן של המחצית והעניק לנשרים את היתרון בזכות שערי החוץ. נלסון אוליביירה המחליף סתם את הגולל על סיכויי זניט עם השני בתוספת הזמן.

זניט הסתגרה היטב בהגנה בפתיחה ומנעה מבנפיקה הלחוצה לפתח את המשחק הרגיל שלה, אבל אקסל ויטסל וברונו סזאר הכניסו בהדרגה את המארחים לעניינים, עד רגע האושר שהעניק לאוהדים מקסי פריירה בדקה ה-45. זניט לא מצאה את הדרך להגיב במהלך המחצית השנייה, כשדווקא בנפיקה הייתה קרובה יותר, אלא שלצערה אוסקר קרדוסו לא היה מדויק והרבה להחמיץ. בנפיקה שוב המתינה עם פרצי השמחה לתוספת הזמן, אז אוליביירה כבש ונתן את האות לחגיגות הגדולות בליסבון.

דקה 15: ברונו סזאר עבר יפה בצד ימין וסובב כדור לפינה הרחוקה, אבל השוער הרוסי מלאפייב היה במקום כדי להדוף.

דקה 20: גאיטן מצא בצד ימין את המגן פריירה, שנכנס לרחבה ובעט כדור חד ושטוח שמלאפייב הצליח להדוף.

דקה 45: גול! ויטסל וברונו סזאר החליפו מסירות, בסיומן הבלגי בעט ונעצר אצל מלאפייב. ויטסל הצליח למסור את הריבאונד עם העקב למקסי פריירה, שבעט פנימה מארבעה מטרים. 0:1 לבנפיקה, שכרגע עולה בזכות שערי חוץ.

דקה 70: קרדוסו נשלח לבדו מול מלאפייב, אבל בעט החוצה משמונה מטרים. החמצה גדולה של החלוץ הפרגוואי.

דקה 75: קרדוסו קיבל כדור בקצה הרחבה ובעט מצוין, מלאפייב שוב היה דרוך והדף.

דקה 85: ברונו אלבש הפורטוגלי עלה כמחליף וכמעט הלם בבני ארצו, אבל השוער ארתור מנע את השוויון.

דקה 90+2: גול! ברונו סזאר פרץ והשאיר למחליף נלסון אוליביירה, שהקפיץ מעל השוער פנימה וסגר את הסיפור. 0:2, בנפיקה ברבע הגמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully