וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "ליגת האלופות תובענית מאוד"

מאמן ברצלונה לא מקל ראש בגומלין מול לברקוזן (ד', 21:45, ספ' 5), האורחים מקווים להחזיק קצת בכדור. אפואל - ליון

האם ליגת האלופות מודל 2011/12 תייצר מחר (רביעי, 21:45) את אחת העולות לרבע הגמר המפתיעות בתולדותיה? בזמן שברצלונה צפויה לשמור על היתרון 1:3 שלה בבית מול לברקוזן ולהמשיך את מסע ההגנה על התואר, אפואל ניקוסיה הקפריסאית תנסה למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול ליון המאכזבת, בעזרת 23 אלף אוהדים נלהבים באצטדיון GSP וכשמדינה שלמה מאחוריה.

ברצלונה - לברקוזן (21:45, ספורט 5, 1:3 במשחק הראשון)

אלופת אירופה נמצאת עם רגל וחצי ברבע הגמר, וכל שנותר לה הוא להשלים את העבודה מול נציגת הבונדסליגה. ברצלונה הלחוצה, שבליגה כבר די הרימה ידיים במרדף המייאש אחר ריאל מדריד, מתעסקת בתקופה האחרונה בעיקר בנושא חוזהו של פפ גווארדיולה, שעדיין לא הודיע אם ימשיך לעונה נוספת. לפחות לשעה קלה, הדאגה תפנה את מקומה לטובת חגיגת ליגת האלופות.

"ליגת האלופות תובענית מאוד", אמר גווארדיולה במסיבת העיתונאים. "ראינו את שתי הקבוצות של מנצ'סטר שהודחו, זה מפעל קשה עם הרבה טוענות לכתר. אנחנו נצטרך לשחק את המשחק שלנו ובעיקר לרוץ. אני מקווה שהקהל יגיע בהמוניו ויסייע לנו להשלים את המשימה ולהעפיל לרבע הגמר. לפעמים אנשים חושבים שאנחנו מגיעים לכאן ואוטומטית מנצחים 0:3. זה לא כך". על מועמדותו לצ'לסי אמר באירוניה: "אני מדבר איתם כל יום".

ברצלונה תחסר את הפצועים אריק אבידל, קרלס פויול ואלכסיס סאנצ'ס, שספג גם את זעמו של גווארדיולה במשחק בשבת. ליאונל מסי, שנעדר מהניצחון על ספורטינג חיחון בגלל צהובים, יחזור להרכב ויפגוש מולו חבורת שחקנים שרק מחכה להחליף עימו חולצות בסיום. הארגנטינאי יחפש את שערו השמיני במפעל.

4,000 אוהדים אופטימיים ילוו מחר את לברקוזן בקאמפ נואו, בניסיון להיות הקבוצה הראשונה שמנצחת את ברצלונה בקאמפ נואו אחרי 13 משחקים, מאז רובין קאזאן באוקטובר 2009. "על הנייר, זה נראה לטובת ברצלונה כי לא היינו מספיק התקפיים במשחק הראשון, אבל זה לבטח יהיה מיוחד לנצח שם", אמר המאמן רובין דוט. "מה שחשוב מבחינתנו זה לשחק טוב לעיני 4,000 האוהדים שלנו. נעלה עם ההרכב הכי טוב שיש. זה שמינית גמר ליגת האלופות, אי אפשר להעלות את קבוצת המילואים. ראיתי את ברצלונה מספיק פעמים, השאלה היא מה נוכל לעשות בזמן המועט שהם יאפשרו לנו לגעת בכדור. רק שיתנו לנו קצת".

אפואל ניקוסיה - ליון (21:45, ספורט 5+, 1:0 במשחק הראשון)

משהו רע מאוד עובר על ליון בשבועות האחרונים, ואי העפלה לרבע גמר ליגת האלופות תהפוך את העונה הזו לכישלון עצום. הילדים ניצחו רק פעם אחת בליגה מאז החזרה מפגרת החורף, כאשר הפסדים מביכים לקון ונאנסי גרמו לנסיגת הקבוצה למקום השביעי. עכשיו מגיעה ליון עם יתרון שביר של 0:1 להר הגעש ב-GSP בניקוסיה, שם הפתעת המפעל אפואל ניקוסיה מקווה להמשיך את המסע ההיסטורי.

האלופה הקפריסאית צברה ביטחון עם שני ניצחונות ליגה רצופים לקראת משחק הגומלין נגד ליון, ושחקניה משוכנעים ביכולתם לעבור את היריבה הצרפתית המנוסה יותר במעמדים אלה. "זה המשחק הגדול ביותר בתולדות המועדון, משחק החיים של כל אחד מהשחקנים פה", אמר הברזילאי גוסטבו מנדוקה. "אם נשחק יחד, נוכל להראות לכולם את הכוח של הקבוצה שלנו". השחקן היחיד שיחסר לאפואל הוא הקשר הליו פינטו, שמושעה בגלל צהובים.

ליון תופיע שוב ללא יוהאן גורקוף הפצוע, שגם כך סובל מעונה ירודה וממעט לקבל דקות לאחרונה. הבלם הקרואטי דיאן לוברן יחזור לסגל, אבל רמי גארד צפוי לפתוח עם הצמד הכושל כריס ובקארי קונה. "לאן שליצ'ה הולך, ליון הולכת", הבהיר בפטימבי גומיס את התלות הגדולה של קבוצתו בליסנדרו לופס, שרחוק משיאו בתקופה האחרונה. מול 23 אלף קפריסאים משולהבים ביציעים, זה הזמן של הארגנטינאי לקחת פיקוד.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully