וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "כוס אימא שלי. אלכסיס, תשתמש בראש שלך"

מאמן ברצלונה זעם על הצ'יליאני, ששיחק 90 דקות במדי נבחרתו ונפצע במשחק מול חיחון. הקבוצה תערער על הרחקתו של פיקה

בברצלונה לא שקט העונה וזה לא חדש. אלופה אירופה ואלופת ספרד, שהייתה רגילה לפרק כל מה שעומד בדרכה בשלוש העונות החולפות, מתקשה העונה בליגה המקומית ועומדת לאבד את האליפות ליריבתה הגדולה ריאל מדריד, שמובילה בביטחה עם עשר נקודות יתרון, 13 מחזורים לסיום העונה.

אם לא די בצרות של הקטאלנים, הרי שהמאמן פפ גווארדיולה פשוט לא יורד מהכותרות. הסאגה סביב חידוש חוזהו בקבוצה לא נגמרת והשמועות על עזיבתו לשלל קבוצות בכירות ביבשת רק גוברות בכל יום. נדמה שגווארדיולה לחוץ מאוד בתקופה האחרונה וכעת מסתבר שגם השחקנים שלו סובלים מהעצבים הרופפים של מאמנם.

אלכסיס סאנצ'ס, שנפצע במשחק הניצחון 1:3 על ספורטינג חיחון ביום שבת האחרון, ייעדר כשבועיים מהמגרשים. בירידה מכר הדשא לאחר שהוחלף, זרק הצ'יליאני מספר מילים לכיוון מאמנו ובתמורה זכה לצרור יריות מילוליות מגווארדיול הנרגז: "כוס אימא שלי, אלוהים. 90 דקות אלכסיס, תשתמש קצת בראש שלך", אמר המאמן, כשהוא מתכוון למשחק המלא אותו שיחק השחקן במדי צ'ילה, שלושה ימים בלבד קודם לכן.

בינתיים, הודיעו בברצלונה כי הם יערערו על העמדתו של ג'רארד פיקה לדין על הרחקתו באותו משחק. דובר המועדון טוני פרקסיה אמר במסיבת עיתונאים: "לא היה לנו יותר מדי מזל עם השופטים השנה" והתחושה בברצלונה היא שהעונש של פיקה, שגם אמר את דעתו על השופט בסיום המשחק, עלול להיות חמור יותר ולא הוגן בהשוואה למה שחטף איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד, ששלח את שופט המשחק בסיום רבע גמר הגביע בין הקבוצות "לחגוג עם שחקני ברצלונה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully