וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ניצחון ענק, היה לנו מזל"

המנג'ר הותיק ידע להודות שיונייטד לא הייתה גדולה ב-1:3 על טוטנהאם: "נצטרך לאבד פחות נקודות מהיריבה שלנו עד לסיום"

עוד לפני שטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד עלו לכר הדשא בוויט הארט ליין, התחוללה היום (ראשון) דרמה גדולה בלונדון, עם פיטוריו של אנדרה וילאש בואש מצ'לסי. אלא שהתרנגולים והשדים האדומים היו צריכים לשים את כל החגיגה התקשורתית בצד ולהתייצב למשחק הצמרת הגדול.

טוטנהאם חיפשה ניצחון ראשון על יונייטד אחרי 25 משחקים רצופים, אבל לחבורה של סר אלכס פרגוסון היו תוכניות אחרות לחלוטין ולמרות שהם התגוננו ברוב שלבי המשחק, האדומים ידעו לעקוץ עם שער של ווין רוני (45) וצמד יפהפה של אשלי יאנג (60, 69) כדי לצאת עם 1:3 ענק ולצמק את הפער מהיריבה העירונית סיטי לשתי נקודות בצמרת הטבלה. ג'רמיין דפו רק צימק (87) לתרנגולים, שאחרי התבוסה בדרבי שוב חטפו בראש וממשיכים לאבד גובה.

גם פרגוסון ידע שלקבוצתו היה לא מעט מזל לצידה במהלך המשחק, בעיקר במחצית הראשונה, בה נפסל שער (בצדק) של עמנואל אדבאיור: "טוטנהאם שיחקה מצוין והטקטיקה שלנו הייתה שגויה במחצית הראשונה", אמר מנג'ר יונייטד, "בהמשך השתפרנו. אמרנו לשחקנים בהפסקה שהם צריכים ללחוץ את הרביעייה האחורית של טוטנהאם ולא לתת להם לבנות את המשחק. אחרי השער השני, שיחקנו מאוד טוב. היה לנו מזל עם השער לפני ההפסקה".

פרגי גם היה מלא תקווה שהמשחקים שנותרו לקבוצתו עד לסיום העונה יסייעו לה לחלוף על פני סיטי ולזכות בעוד אליפות: "שיחקנו מול כל הגדולות מאז ינואר, זו הייתה תקופה עמוסה והיינו טובים ברוב המשחקים. נצטרך לאבד פחות נקודות מהיריבה שלנו עד לסיום". לסיום, המנג'ר גם החמיא לשוער שלו, דויד דה חאה, שאחרי פתיחה רעה לקריירה שלו ביונייטד, ממשיך להשתפר והציג משחק נפלא: "הוא עשה הצלה פנטסטית במחצית השנייה. זה ניצחון ענק עבורנו".

מנצ'סטר יונייטד גברה 1:3 על טוטנהאם

ניוקאסל וסנדרלנד נפרדו ב-1:1 סוער בדרבי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully