וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בדרבי בין ניוקאסל לסנדרלנד

דרמה גדולה בדרבי של צפון מזרח אנגליה. בנדטנר כבש בפנדל (24), דמבה בה החטיא אחד, אבל אמאובי השווה בדקה ה-90

בין כל האקשן המטורף שהפרמיירליג מספקת היום (ראשון), כולל פיטוריו של אנדרה וילאש בואש מצ'לסי ומשחק הצמרת הקריטי בין טוטנהאם למנצ'סטר יונייטד, שיתקיים בהמשך הערב, נערך מוקדם יותר משחק דרמטי וגדול לא פחות, לפחות עבור האנגלים, בטח בצפון מזרח המדינה. הדרבי הגדול בין ניוקאסל לסנדרלנד סיפק דרמה כמיטב המסורת והמשחק הנהדר הזה הסתיים ב-1:1 מסקרן, שהותיר את המגפאייז המאוכזבים במקום השישי והקפיץ את החתולים השחורים עד למקום ה-11.

דווקא האורחים עלו ראשונים על לוח התוצאות. מייקל וויליאמסון הכשיל ברחבה את מייקל טרנר ואת הפנדל כבש ניקלאס בנדטנר בדקה ה-25. במחצית השנייה האקשן התגבר ובדקה ה-58 היה זה סטפן ססגון האורח, שלא עמד בלחץ, שלח מרפק מטופש לפניו של שייח טיוטה וראה את האדום הישיר.

בדקה ה-82, הסנט ג'ימסס פארק כבר קפץ באוויר, כששולה אמאובי ספק זרק את עצמו ברחבה אחרי תיקול של פרייז'ר קמפבל, מה שהוביל להצבעה שנייה במשחק על הנקודה מצד מייק דין ולהשתוללות על הקווים של מאמן סנדרלנד מרטין אוניל. דמבה בה ניגש לבצע את הבעיטה, אבל שלח את הכדור שטוח וחלש לפינה, שם היה סימון מיגנולט כדי להדוף נפלא.

סנדרלנד כבר ראתה את שלוש הנקודות עושות איתה את הדרך הקצרה חזרה הביתה, אבל ממש עם הכניסה לתוספת הזמן, כדור ארוך עלה לרחבה, וויליאמסון כיפר על הטעות שלו והחליק עם הראש, ואמאובי היה שם כדי לכבוש מקרוב ולקבוע 1:1 דרמטי. לאחר שריקת הסיום, לי קטרמול מהאורחים, שרגז על השיפוט, פלט מספר מילים מיותרות והורחק.

במשחק נוסף, פולהאם התקרבה לצמרת בעזרת 0:5 ענק בקרייבן קוטג' על וולבס החלשה. פאבל פוגרבניאק חגג עם שלושער (36, 44, 61), קלינט דמפסי האמריקאי המשיך את השבוע הגדול שלו, שהחל עם שער ניצחון על איטליה והסתיים בצמד (56, 83).

אנדרה וילאש בואש פוטר מצ'לסי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully