וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את טוטנהאם

ווין רוני חזר להרכב וכבש (45), אשלי יאנג הוסיף צמד (60, 69) והשדים האדומים שוב צמודים לפסגה. דפו צימק למארחת (87)

על הנייר, קרב הצמרת שנערך הערב (ראשון) בוויט הארט ליין, בין טוטנהאם למנ'צסטר יונייטד, אמור היה להיות צמוד ומותח. בפועל, השדים האדומים הגיעו חדים ללונדון ובמטרה ברורה להחזיר את הפער מיריבתם העירונית סיטי לשתי נקודות בלבד. התרנגולים חיפשו ניצחון ראשון על הקבוצה של סר אלכס פרגוסון אחרי עשר שנים ו-25 משחקים. לצערם, הם בכלל לא היו קרובים ולמרות ששלטו ברוב שלבי המשחק, יונייטד יצאה עם ניצחון ענק, 1:3. ווין רוני, שחזר להרכב אחרי מחלה, כבש ראשון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה החגיגה הפרטית של אשלי יאנג, שהכפיל בצמד נפלא (60, 69). ג'רמיין דפו רק צימק שלוש דקות לסיום. יונייטד חזק בתמונת האליפות, טוטנהאם תיאבק על המקום השלישי.

הארי רדנאפ ושחקניו הגיעו למשחק הביתי אחרי החמישייה הכואבת שספגו בדרבי מול ארסנל במחזור שעבר. טוטנהאם קיוותה להתאושש מול יונייטד ולחזור למאבק הצמרת והמחצית הראשונה הייתה כולה שלה. פעם אחר פעם התרנגולים תקפו את השער של דויד דה חאה, ששוב סיפק הצגה ונדמה שהוא מתחיל להשתלב בפרמיירליג. המצב הכי טוב של הלבנים הגיע בדקה ה-37, כשעמנואל אדבאיור מנע בידו בטעות של של לואיס סאהה.

יונייטד, כמו שועל קרבות ותיק, ידעה לחכות לרגע הנכון ולעקוץ. ואיזו עקיצה כואבת ומדויקת זו הייתה. ווין רוני, שחזר להרכב אחרי מחלה שעברה עליו, הגיע ראשון לכדור קרן ממש עם הכניסה לתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושלח עם הראש פנימה. גם אחרי ההפסקה טוטנהאם עלתה חדה ובמטרה לאזן, אבל מתפרצת של האדומים, בסיומה כבש אשלי יאנג הפנטסטי (60), גמרה את הסיפור. יאנג עוד הספיק להוסיף שער יפהפה למאזנו (69) ויונייטד ממשיכה לרדוף אחרי הסיטיזנס. דפו רק צימק את התבוסה עם שער נאה שלוש דקות לסיום.

מהלך המשחק

דקה 6: הזדמנות ראשונה לוולבק, שהתשחרר ובעט מחוץ לרחבה גבוה מדי. מהעבר השני, אדבאיור ירה בעוצמה, אבל גם אצלו זה היה מעל למסגרת.

דקה 16: סאהה ניסה לעורר את המשחק הרדום עם בעיטה מרחוק, דה חאה היה במקום.

דקה 19: המצב הכי טוב של המארחת עד כה. דה חאה הרחיק רע, הלבנים הסתערו ואדבאיור בעט מתוך הרחבה כדור שטוח וחזק. דה חאה הציל היטב.

דקה 30: כדור חופשי ממצב מסוכן לטוטנהאם. הבעיטה של קאבול הלכה ליד הקורה. יונייטד פשוט לא במגרש.

דקה 37: רגע הזוי בוויט הארט ליין. לנון פרץ נהדר והעביר לרוחב, סאהה השתלט על הכדור ובעט, אבל דווקא אדבאיור עמד על הקו והציל שער בטוח עם כדור שפגע בידו. הטוגולזי עוד הספיק לדחוק פנימה עם העקב, אבל השער נפסל בצדק על נגיעת היד.

דקה 45: גול! כמו שיונייטד אוהבת, שער משום מקום. קרן עלתה לרחבה ורוני היה ראשון להכניס את הראש ולשלוח את הכדור פנימה.

דקה 52: ליברמור בעט מרחוק, הכדור פגע בסאהה ושינה כיוון, אבל דה חאה הציל בצורה נפלאה.

דקה 58: אסו אקוטו הדביק כדור חופשי מסובב למשקוף והחוצה.

דקה 60: גול! ממש כמו במחצית הראשונה, התרנגולים שולטים והשדים האדומים כובשים. הפעם היה זה תורו של יאנג, שהגיע ראשון לכדור שטייל ברחבה אחרי מסירה של נאני ומזווית קשה שלח פנימה. 0:2 ליונייטד.

דקה 66: אסו אקוטו שוב ניסה את מזלו, הפעם בבעיטה מהאוויר, אבל שוב דה חאה היה במקום.

דקה 69: גול! איזו חגיגה באדום. יאנג הוביל את הכדור ומ-25 מטרים סובב אותו בצורה מדהימה לחיבורים, שער שני לקשר, יונייטד שוב מתעללת בטוטנהאם.

דקה 87: גול! דפו גנב כדור, התקדם באין מפריע ובעט מ-25 מטרים כדור שהלך לפינה והכניע את דה חאה. האם טוטנהאם יכולה לעשות קאמבק חלומי?

טוטנהאם: בראד פרידל, לדלי קינג, יונס קאבול, בנואה אסו אקוטו, קייל ווקר, ג'ייק ליברמור, סנדרו (ניקו קראנצ'ר, 80), לוקה מודריץ', ארון לנון (דני רוז, 84), לואיס סאהה (ג'רמיין דפו, 80), עמנואל אדבאיור.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ריו פרדיננד, ג'וני אואנס, פטריס אברה, פיל ג'ונס, פול סקולס (ריאן גיגס, 61), מייקל קאריק, אשלי יאנג, נאני (ג'י סונג פארק, 79), ווין רוני, דני וולבק.

1:1 דרמטי בין ניוקאסל לסנדרלנד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully