וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: כל קבוצה והמטרות שלה

4.3.2012 / 17:30

הפועל חולון תנסה לנקום במכבי תל אביב על ההפסד בחצי גמר הגביע. האלופה מצידה חושבת על פנאתינייקוס (ב', 19:00, 5+)

המחזור ה-19 בליגת העל יגיע מחר (שני) לסיומו במשחק המסקרן בו תארח השלישית בטבלה, הפועל חולון את מכבי תל אביב (19:00, שידור ישיר בספורט 5+). חולון מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, שהבטיחו לה את המקום בפלייאוף העליון, אך מנגד עם משקל כבד לאחר שהפסידה למכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה בקלות. מנגד הצהובים ינסו להמשיך לא למעוד לקראת המטרה הגדולה בהמשך החודש, משחקי ההצלבה של היורוליג מול פנאתנייקוס.

היסטוריה ומספרים:

- מכבי תל אביב ניצחה את המשחק הראשון בין הקבוצות ביד אליהו, 75:84.

- מאז עונת האליפות ב-2007/08, לא ניצחה הפועל חולון את מכבי תל אביב ורשמה מולה תשעה הפסדים רצופים.

- מורן רוט, מלך האסיסטים של ליגת העל, רשם העונה שישה משחקים עם 10 אסיסטים ויותר.

- מכבי תל אביב לא הפסידה משחק חוץ בליגת העל מאז מאי 2010. הרצף המרשים מגיע כבר ל-21 ניצחונות חוץ.

הכנות ושאר ירקות:

הפועל חולון:

הניצחון בשבוע שעבר על מכבי אשדוד הבטיח להפועל חולון את המקום בשישייה הראשונה בליגה, וכעת בקבוצה יתרכזו בניסיון להבטיח גם את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. בניגוד למשחקים הקודמים מול מכבי תל אביב העונה, החליטו בחולון לשמור על פרופיל נמוך, לא להצהיר על ניצחון אפשרי, ורק להגיע ולנסות להפתיע על הפרקט. בקבוצה מאוד מרוצים מהיכולת של רון לואיס, שקלע שני סלי ניצחון לאחרונה, ושוקלים לפתוח עמו במגעים לקראת העונה הבאה.

בחולון חשים בעלייה בדרישת הקהל לכרטיסים בתקופה האחרונה, ובסוף השבוע מכרו מנוי למשחקים הביתיים שנותרו עד לסיום העונה. בקבוצה מאמינים כי אולם הפחים יהיה מלא לחלוטין לראשונה העונה.

מכבי תל אביב:

אחרי סוף שבוע ללא מתח, שהחל בהפסד לברצלונה ביורוליג והסתיים בניצחון קשה על צדביטה זאגרב במסגרת הליגה האדריאטית, במכבי תל אביב ינסו להמשיך ברצף הניצחונות שלהם באולם הפחים. בקבוצה מודעים לעובדה שמולם עומדת קבוצה עיקשת, ושהיכולת שהוצגה במשחקים מול הפועל ירושלים ומכבי חיפה לאחרונה, עלולה שלא להספיק. במכבי החליטו להלביש לקראת המשחק את דווין סמית', קית' לנגפורד, ריצ'ארד הנדריקס וסופוקליס שחורציאניטיס.

בשל הסמיכות למשחקי ההצלבה ביורוליג, פנתה מכבי תל אביב למנהלת הליגה בדרישה להזיז את משחק הליגה מול מ.כ. הבקעה מה-18 למרץ לתאריך אחר, לאחר שהחליטו לא לזלזל במשחק ולא להופיע עם קבוצת הנוער. במנהלת הסכימו וכעת בוחנים מספר חלופות למשחק.

שחקן מפתח:

יוגב אוחיון:

בתקופה האחרונה הוכיח אוחיון שמעמדו כרכז הבכיר של מכבי תל אביב צודק, כשהוביל את הצהובים לשלב ההצלבה ביורוליג בעזרת כמה משחקים מצוינים. במשחק מול הפועל חולון, אליו יגיע כרכז היחידי של הקבוצה, יתמודד אוחיון עם מורן רוט, שחקן שאיתו הסתדר בצורה יפה מאוד במעמד חצי גמר גביע המדינה. גם הפעם הוא צריך להוכיח שהתואר שהוצמד אליו לאחרונה, כרכז הישראלי הטוב ביותר, הוא תואר ראוי.

בלאט לא מעוניין להמשיך באדריאטית

עוד במחזור: ירושלים מגיעה לחיפה

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully