וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בלאט לוחץ על ההנהלה לוותר על האדריאטית

4.3.2012 / 17:15

המאמן פועל מאחורי הקלעים בניסיון למנוע השתתפות במפעל גם בעונה הבאה, זאת לאור הגידול בכמות משחקי היורוליג

לפני כשבוע סיכם דיוויד בלאט לשתי עונות נוספות במכבי תל אביב, אך המאמן רחוק מלנוח על זרי הדפנה. לוואלה! ספורט נודע כי מאחורי הקלעים מנסה המאמן בלאט לפעול בקדחתנות לצמצום מספר החזיתות שבהן מכבי לוחמת כיום. בלאט מפעיל לאחרונה לחצים כבדים על הנהלת מכבי תל אביב, בכדי לחדול מההשתתפות בליגה האדריאטית, המטילה, לדבריו, עומס כבד על השחקנים.

לא רק שחיקה אנושית ומקצועית עומדת מאחורי ניסיונו של בלאט להחזיר את הגלגל לאחור, אלא גם קשיים לוגיסטיים. מכבי תל אביב צפויה להיתקל בקשיים טכניים משמעותיים עוד יותר בניסיונה לשלב שלושה מפעלים שונים בעונה הבאה. זאת, לאור העובדה שהיורוליג יגדיל את מספר הקבוצות בשלב הטופ 16, מה שיגביר משמעותית את מספר המשחקים במפעל האירופי. עוד לפני השינוי הצפוי, השחקנים ובלאט מתלוננים העונה לא אחת על העומס שנוצר בשל ריבוי המשחקים והטיסות.

יש לציין כי ההנהלה מודעת לקשיים ולעומס הכרוכים באדריאטית, וגורמים המקורבים לקבוצה אף מעריכים כי זהו אכן הכיוון שאליו צועדת מכבי: ויתור על הליגה אדריאטית.

בנושא אחר: מנהלת הליגה קיבלה את בקשתה של הקבוצה לשנות את מועד המשחק נגד מ.כ. הבקעה במסגרת המחזור ה-21, בשל משחקי ההצלבה מול פנאתינייקוס. המנהלת נענתה בחיוב לבקשתה של הקבוצה והציעה להקדים את המשחק לשבוע הבא, בכל יום שתוכל. נכון לעכשיו בגלל לוח הזמנים הצפוף של מכבי תל אביב שאמורה לקיים בשבוע הבא מספר משחקים בליגה האדריאטית ובשל אילוצי היכל נוקיה, עדיין לא נמצא מועד חלופי. בכל מקרה, מכיוון שמדובר במחזור אחד לפני תום השלב הראשון בעונה הסדירה, המשחק יהיה חייב להתקיים לפני המחזור האחרון ולפני ה-25/3/2012.

למשחק הליגה מחר נגד הפועל חולון, רשמה מכבי תל אביב את הזרים הבאים: סופוקליס שחורציאניטיס, ריצ'רד הנדריקס, קית' לנגפורד ודווין סמית.

עדיין באדריאטית: מכבי תל אביב ניצחה את צדביטה 77:83

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully