וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר הודיע: לא אהיה עוזר מאמן בנבחרת ישראל

28.2.2012 / 13:08

מאמן חולון הופתע מההודעה על המשך דרכו ומינוי דרוקר לנבחרת עתודה ובחר לעזוב. גינזבורג וליובין מועמדים לתפקיד

למרות שהוכרז אמש (שני) כי ימשיך בנבחרת ישראל כעוזר המאמן של אריק שיבק, החליט הבוקר מאמן הפועל חולון דן שמיר לסיים את תפקידו באיגוד הכדורסל, והודיע על כך לשיבק. הרקע לעזיבתו של שמיר הוא החלטת האגף המקצועי להעניק את תפקיד מאמן נבחרת העתודה דווקא לשרון דרוקר, למרות ששמיר חפץ בתפקיד עליו שמע שמיר רק דרך התקשורת.

שמיר שוחח במהלך התקופה האחרונה עם אבנר קופל שרצה אותו גם כמאמן נבחרת העתודה וגם כעוזר מאמן נבחרת הבוגרת, אך שמיר חפץ רק בנבחרת העתודה. לאחר שהבין כי דרוקר מונה לתפקיד, החליט לא להאריך את חוזהו, "זה לא שאני לא ממשיך, סיימנו קדנציה", אמר בקצרה לוואלה! ספורט. באיגוד הכדורסל הופתעו מהחלטתו של שמיר, אך מסתבר כי ההודעה על מינויו כעוזר מאמן הגיעה ללא ידיעתו.

אגב, זאת לא הפעם הראשונה ששמיר עוזב את איגוד הכדורסל לאחר ששימש בתפקיד. לפני האוניברסיאדה בשנת 2007 החליט שמיר לעזוב את תפקיד מאמן הנבחרת האולימפית, וגרם לראשי האיגוד דאז להרבה מבוכה. מי שמונה במקומו היה ארז אדלשטיין. שמיר שימש בנוסף בעבר כעוזר מאמן בנבחרת הקדטים של רוני בוסאני.

כעת אריק שיבק יצטרך לבחור עוזר מאמן נוסף מבין החלופות הקיימות, וזאת לאחר שגיא גודס, מי שנחשב למקורבו של מאמן הנבחרת, החליט לעזוב את איגוד הכדורסל מסיבות אישיות ולא להמשיך בנבחרת העתודה. שני השמות שעלו כמועמדים אפשריים הם שמם של ננו גינזבורג, מאמנה של נימבורק, שסיים את תפקידו כמאמן נבחרת הנוער, וליאור ליובין, מאמן גלבוע/גליל.

האם דווקא משה ויינקרץ ישקם את הכדורסל הישראלי?

באיגוד מעריכים: ג'ורדן פארמר עשוי להגיע לנבחרת

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully