וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל: "פארמר לנבחרת? האיתותים ממנו חיוביים"

28.2.2012 / 7:11

הפתעה ממינוי ויינקרנץ, תמיהה על שחרור קטש, אופטימיות על הגעת פארמר לנבחרת. איגוד הכדורסל מגיב לפתיחת עידן קופל

באיגוד הכדורסל מצפים להתחלה של עידן חדש תחת יושב הראש החדש, אבנר קופל. כזכור, אתמול (שני) הושלם סבב מינויים ראשון של קופל, כשבמוקד מינויים של אריק שיבק ואלי רבי למנהלי האגף המקצועי לגברים ונשים בהתאמה, ומינויו של משה ויינקרנץ ליו"ר הוועדה המקצועית. מינויים נוספים שנחשפו אמש הם של אריק אלפסי לתפקיד עוזר מאמן נבחרת ישראל, שרון דרוקר לתפקיד מאמן נבחרת העתודה, אריאל בית הלחמי למאמן נבחרת הנוער ויעקב ג'ינו למאמן נבחרת הקדטים.

המינויים גררו תגובות שונות מאנשי הכדורסל בארץ. "המינוי של אלפסי הוא מפתיע מצד אחד אבל ראוי מצד שני, הוא בהחלט מהמאמנים המובילים בישראל בשנים האחרונות", אמר אחד מחברי הנהלת האיגוד. מנגד, מאמן בליגת העל הפתיע וביקר את ההחלטה למנות את ויינקרנץ: "אף מאמן בכיר לא רצה את תפקיד יו"ר הוועדה המקצועית, אז יו"ר ארגון המאמנים קופץ על המציאה? תמוה לחלוטין".

לגבי עזיבתו של עודד קטש את תפקיד עוזר מאמן הנבחרת, אמרו באיגוד כי "לקטש לא היה חוזה, וההחלטה הייתה ללכת על צוות שונה. עודד הוא מאמן מוכשר שעוד יעבוד בעתיד באיגוד הכדורסל". מנגד, בסביבתו של המאמן מפנים אצבע כלפי אבנר קופל: "עודד רצה להמשיך באיגוד כבר עכשיו, הוא חשב שהוא ראוי לאמן באקדמיה, או להמשיך כעוזר מאמן ראשון, אבל אבנר קופל לא הסכים". אגב, לאחר עזיבתו של קטש, נפתחת הדלת לנבחרת עבור מורן רוט, שנשאר בשנתיים האחרונות מחוץ לסגל הסופי, כשברקע דיבורים על היחסים הרעועים בינו לבין מאמן ירושלים היוצא.

בתוך כך, כפי שפרסמנו אתמול, באיגוד הכדורסל ימשיכו בתקופה הקרובה את השיחות עם ג'ורדן פארמר על אפשרות הצטרפותו לנבחרת ישראל. אבנר קופל ייצא בעוד כשבועיים לארה"ב, ויצפה במשחק בין ניו ג'רזי עם פארמר לקליבלנד עם עומרי כספי. פארמר צפוי לסיים את עונת המשחקים שלו כבר באפריל, מה שלא ימנע ממנו להצטרף לאימוני הנבחרת שאמורים להתחיל רק לקראת סוף יולי.

אחד מהגורמים הבכירים באיגוד הכדורסל אמר בנושא פארמר כי "החוזה של פארמר בניו ג'רזי ייגמר בקיץ 2013, ולרוב שחקנים בעונתם האחרונה רוצים להוכיח את עצמם, במידה שהם לא מועברים בין קבוצות. אני מאמין שפארמר ירצה להראות לכולם מה הוא שווה, אחרי שהוא איבד חלק גדול מהמוניטין שלו העונה בניו ג'רזי. האיתותים שאנחנו מקבלים ממנו הם בהחלט חיוביים".

באיגוד מפעילים לחץ על ג'ורדן פארמר להצטרף לנבחרת

ויינקרנץ בראש הוועדה המקצועית, אלפסי עוזר מאמן הנבחרת במקום קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully