וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "בן דיין בכושר, אחרת לא הייתי מזמן אותו"

26.2.2012 / 18:19

אלי גוטמן שוחח עם אוהדי הנבחרת בפייסבוק, התייחס לסגל ("החלק הקדמי פנטסטי"), וטען: "ביחד נוכל לעלות למונדיאל"

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, שרק לפני מספר ימים הכריז על הסגל הראשוני של הנבחרת לקראת משחק הידידות מול אוקראינה ביום רביעי, התפנה הערב (ראשון) גוטמן לענות על שאלותיהם של אוהדי הנבחרת בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, והתייחס למספר נושאים, בין השאר לסגנון שאותו צפויה הנבחרת לשחק: "חייבים לשחק בחוכמה. כמובן שמשחק מול לוקסמבורג הוא לא כמו משחק מול פורטוגל. אני יכול להבטיח שתהיה לנו קבוצה שתשחק עבור הסמל ועבור האוהדים. קבוצה שתיתן כבוד למדים ולאנשים שהיא מייצגת. והדגש שלי הוא על המילה קבוצה".

גוטמן המשיך ואמר: "אנחנו ניצור קבוצה שהקוד הראשי בה יהיה כבוד. קבוצה שתשדר גאווה, תהיה מחוייבת כלפי הקהל שיגיע לעודד אותה. ברגע שנשדר אהבה והנאה, אני בטוח שנקבל בחזרה מהקהל". בנוגע לקהל אמר גוטמן: "אני מצפה לשמוע שירים חדשים כבר ביום רביעי. אנחנו זקוקים לעידוד ולתמיכה שלכם לאורך כל 90 הדקות. אתם תדליקו את הנבחרת ואנחנו נחזיר לכם במגרש".

על הסגל עצמו שזימן לאחרונה אמר המאמן: "בחלק הקדמי יש לנו כמות גדולה של שחקנים נפלאים. הסגל הנוכחי מורכב מהשחקנים שכרגע בכושר הטוב ביותר לפי ראות עיני, מה שלא אומר שלא יהיה לאחרים מקום בסגל הנבחרת בעתיד". על זימונם של שחקנים כגון דדי בן דיין על גבי אחרים כגון טאלב טוואטחה אמר גוטמן: "עקבתי אחרי דדי בצורה מדוקדקת. הוא השלים 4 משחקים מלאים בהרכב של קבוצה חזקה, ולטעמי הוא כן בכושר, אחרת לא הייתי מזמן אותו".

גוטמן המשיך ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לכל שם ושם בנפרד, אבל באופן כללי אומר שזימנתי את השחקנים שלפי ראות עיני הכי מתאימים כרגע להימנות על הסגל. בכל מקרה, אנחנו עוקבים אחרי כולם, ולכל שחקן שיוכיח זאת, ישנה אפשרות להגיע לסגל הנבחרת".

המאמן נשאל האם לדעתו מסוגלת הנבחרת לעלות למונדיאל וענה תשובה מבודחת: "לבד אני בקושי יכול לעלות במדרגות. אני מאמין שכולנו ביחד נעלה". על היריבות העתידיות אמר גוטמן: "הפערים בכדורגל של היום הצטמצמו. ה'קטנות' כבר לא קטנות ואת הגדולות ניתן לנצח כקבוצה ורק כקבוצה. נעשה הכל כדי שביום נתון נצליח לנצח את פורטוגל ורוסיה. שתיהן נבחרות חזקות עם שחקנים ברמה גבוהה מאוד. לפורטוגל יש יתרון קל מאחר ויש לה שחקנים כמו נאני ורונאלדו".

בסיום קרא גוטמן לכל האוהדים להגיע למשחק כבר ביום רביעי ולדחוף את הנבחרת: "תזכרו שכולנו ביחד יכולים להגשים את חלום העלייה למונדיאל. מקווה לראות את כולכם ביום רביעי הקרוב באצטדיון המושבה בפתח תקווה, ולשמוע אתכם במשך כל 90 הדקות מאחורינו, תומכים בנו ודוחפים אותנו לניצחון. אל אל ישראל!".

ואם באוהדים עסקינן, הרי שמחירי הכרטיסים להצגה הכפולה (משחק הנבחרות הצעירות בין שתי המדינות ייערך בשעה 16:00) יהיו אחידים ויעמדו על 20 שקל לכל הגילאים (לא כולל עמלה). הקופות באיצטדיון המושבה ובאיצטדיון רמת גן יפתחו למכירה מוקדמת בימים שני ושלישי (מהשעה 14:00 ועד השעה 20:00), ובהם הכרטיסים ימכרו ללא עמלה. ביום המשחק יפתחו קופות האיצטדיון מהשעה עשר בבוקר והמכירה שם תתבצע במזומן בלבד.

מדור השגרירים בודק: מה אלי גוטמן מצא בדדי בן דיין?

מדור "החמישייה" מנתח את הזימונים החדשים של גוטמן

בירם כיאל עדכן את אלי גוטמן: "אחזור לפני תום העונה"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully