וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "ג'רמי לין לא יוכל להיות פיטר פן בכל לילה"

מיאמי עצרה את האגדה, ד’אנטוני לא נבהל ורק הקומישינר מלקק את האצבעות. סיכום הלילה במיאמי, כולל ההצהרה של הת’אנדר

ג'רמי לין תמיד ניסה לשדר צניעות והוקרת תודה על תשומת הלב התקשורתית שהוא זוכה לה, אבל על המגרש הוא לא ממש נראה ביישן. מאז שהגארד של הניקס החל לעלות בחמישייה ולתפוס תאוצה כלהיט של ה-NBA, הוא לא היסס לנסות שוב ושוב לקחת זריקות ולנהל את המשחק של קבוצתו, למרות לא מעט משחקים שבהם רשם כמות גדולה של איבודים ואחוזים לא מרשימים מהשדה.

נדמה שגם אחרי ההפסד של ניו יורק הלילה, 102:88 למיאמי, שבו לין סבל ממשחקו החלש ביותר העונה, הטאלנט העולה לא מתכונן להירגע. לין בן ה-23 סיים עם 8 נקודות בלבד עם רק 1 מ-11 מהשדה, אליהם הוסיף 8 איבודים, אך עדיין זוכה לקרדיט מלא מהקולגות, מהמאמנים ועכשיו גם מהקומישינר.

"לא זכור לי שום שחקן שהצליח לייצר כזה עניין או התלהבות בכזו תקופת זמן קצרה, כמו שג'רמי לין גורר לאחרונה", אמר דייויד סטרן על הטירוף, "זה פשוט מרתק". חמשת קטעי הווידאו הכי נצפים בחודש האחרון באתר הרשמי של ה-NBA קשורים לניקס או ללין, ומספר העוקבים בטוויטר הסיני אחר הניקס עלה מ-190 אלף ללמעלה ממיליון.

אבל מה זה שווה אם הילד מקרטע על המגרש? מייק ד'אנטוני לא חושב שהיכולת הרעה מול מיאמי מהווה תחילתה של מגמה. "אני חושב שלקח לו זמן להיכנס למשחק, לא נראה שהרגלייים שלו היו רעננות מספיק", אמר מאמן ניו יורק, "הוא שיחק הרבה בלילה שלפני, וזה קורה. ננסה ללמוד מזה כקבוצה. שיחקנו הלילה מול הקבוצה הכי טובה ב-NBA, וזה הרף שנצטרך להתאים את עצמנו אליו".

ואיך לין יתאושש מהמשחק הזה? "אני לא דואג לו", אמר המאמן, "הוא יודע להתמודד היטב עם הלחץ. יש לו עקומת למידה שהוא חייב לעבור. אין דרך ששחקן יבוא לליגה בלי מחנה אימונים, ופתאום יהפוך לאחד הכי טובים בליגה. הוא אומנם עשה את זה במשך שבועיים, אבל יש לו עוד הרבה מה ללמוד. קשה להיות פיטר פן בכל לילה".

לין הודה ש"אני צריך ללמוד איפה שגיתי ואיך אני יכול להשתפר", ואז הבהיר איך הוא רואה את עצמו: "בתור הפוינט גארד של הקבוצה והמנהיג שלה על המגרש שמחזיק בכדור, אני חייב לוודא שאני לומד ומשתפר. היום היה שיעור, ללא ספק שיעור קשה. לא זכור לי משחק שאפילו כדרור פשוט היה משימה קשה".

במיאמי לא הודו בזה, אבל נראה שהם החליטו מראש ללחוץ את לין ולכפות עליו איבודי כדור. גם הם ראו שורה ארוכה של עיתונאים וסלבריטאים שהגיעו במיוחד למשחק על מנת לראות מקרוב את הסנסציה, גם הם שמעו את הנשיא ברק אובמה אומר ש"אם היה לי זמן, הייתי רואה את המשחק של הניקס נגד מיאמי, אבל לצערי יש לי עוד כמה דברים על הראש", ובמיאמי החליטו שהם לא יהפכו לקורבן התורן של ה"לינסניטי".

"לא הייתה תוכנית ספסציפית על לין", אמר בסיום מאמן מיאמי אריק ספולסטרה, "מה שרצינו לעשות זה להתנהג אליו בכבוד הראוי לו בתור גארד בכיר בליגה הזאת. הוא שחקן פיקח מאוד, והשתלב מצוין במערכת הזאת". דווין וויד כמעט התנצל בפני אוהדי הכדורסל על שמיאמי עצרו את לין. "הוא ראוי לכל הקרדיט שהוא קיבל", אמר פלאש, "ידענו שתהיה משימה קשה לשמור עליו, כי הוא שחקן כל כך טוב. אז הפעלנו עליו הרבה לחץ, וזו הייתה הצלחה גדולה מאוד".

הת'אנדר שומרים על קור רוח

אוקלהומה סיטי גברה הבוקר 85:100 על הלייקרס, עם 33 נקודות של קווין דוראנט, והת'אנדר השתוו למיאמי עם המאזן הכי טוב בליגה, 7:27. למרות זאת, באוקלהומה לא מתרגשים. "זה היה משחק רגיל עבורנו", אמר דוראנט בסיום, אחרי עוד ערב נהדר.

האם זו הצהרת כוונות? "כמובן שאנחנו מעריכים את החבר'ה האלה", אמר דוראנט על הלייקרס, "הם היו אלופים, והם זכו בלא מעט טבעות, אבל זה רק עוד משחק. אנחנו רק מנסים להשתפר מיום ליום. זה כיף לנצח, אבל זה לא מספק אותנו. אנחנו בתקופה טובה ושמחים לצאת לפגרת האולסטאר בכושר כזה. אבל נקווה לחזור מהפגרה עם אותן אנרגיות".

קובי בריאנט אומנם קלע 24, אבל רק ב-7 מ-24 מהשדה, והחמיא ליריבה האנרגטית והתוססת. "הם עשו עבודה מצוינת", אמר בריאנט, "הם ניצלו את כל ההזדמנויות שלהם, פתחו פער נוח ולא אפשרו לנו לחזור".

לגבי הלייקרס אמר קובי: "אנחנו חייבים להתאים את עצמנו להגנות שעושות דאבל טים כל הזמן. להניע את הכדור, לשחרר את פאו, לשחרר את ביינום, ולשחרר את עצמי בכל פעם שאני לא עומד מול שני מגנים. עדיין יש דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, וזה קשה בעונה שבה אין זמן להתאמן".

מיאמי פירקה את ניו יורק, הת'אנדר ניצחו את הלייקרס

האם ראסל ווסטברוק באמת עוזר לאוקלהומה סיטי?

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully