וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "הציבור לא תמך בפרננדז. אצל גוטמן יהיה אחרת"

23.2.2012 / 10:15

קשר קלאב ברוז' צופה קמפיין מוצלח יותר לנבחרת תחת המאמן החדש: "תמיד מפתחים ציפיות ומתאכזבים, צריך לשנות גישה"

רק שלשום (שלישי) העניק קשר קלאב ברוז', ליאור רפאלוב, ראיון לתקשורת הבלגית בו הוא מדבר על הכושר הטוב בו הוא נמצא. מספר שעות אחרי פרסום הראיון אתמול הוא קיבל זימון לסגל של אלי גוטמן, שצפה במשחקים שלו בבלגיה בתקופה האחרונה והתרשם מאוד מהכושר הטוב בו הוא נמצא.

כזכור, אתמול אמר רפאלוב כי: "העונה שלי בליגת האלופות הפכה אותי לשחקן שאני היום. ההכנות, ההתרגשות, המשחק. הכל. הליגה האירופית נפלאה, אבל זו לא ליגת האלופות". אמש, לאחר ששמע כי זומן לנבחרת, אמר בראיון לוואלה! ספורט: "באופן אישי אני מאוד שמח להיות מוזמן לנבחרת, אני תמיד שמח לבוא ולהיות חלק ממנה. מבחינתי מדובר בהתרגשות גדולה, במיוחד כשאתה משחק באירופה והמפגש הזה הופך להיות הרבה יותר מרגש".

על המינוי של גוטמן אמר הקשר: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם מאמן חדש, חשוב שנתכונן טוב מאוד לקראת הקמפיין הבא ונתעסק פחות בדיבורים ובהצהרות, ויותר ניישם את מה שאלי דורש מאיתנו. בקמפיין הקודם הייתה אי תמיכה של הציבור סביב לואיס, אני בטוח שאצל אלי המצב יהיה שונה. אני מקווה שבסופו של דבר זה גם יעזור לנו להגשים את המטרות שלנו".

"לפני כל קמפיין מפתחים ציפיות ובסופו של דבר כולנו מתאכזבים מאוד, כבר 40 שנה זה קורה, אז אולי צריך לדעת לשנות גישה", מסיק רפאלוב מסקנה מעניינת. "בקמפיין הקודם וגם בקמפיין הנוכחי יש המון שחקנים שמשחקים באירופה, שצוברים ניסיון ולומדים דברים. זה יכול לעזור לנו. אני מקווה שעם הזמן נלך ונשתפר, הכי חשוב שנדע את מקומנו, נדע מה צריך לעשות נגד כל יריב. אני מחכה לאימון הראשון תחת גוטמן, בקוצר רוח".

רפאלוב דיבר גם על העובדה שגוטמן יצטרך לתאם בין המערכים והסגנונות השונים של כל שחקן ושחקן. "בנבחרת, בניגוד לקבוצה, אתה נמצא כמה אימונים ובזמן הקצר צריך לתרגל את כל הדברים יחד. כמובן שמדובר בשחקנים הטובים ביותר במדינה, אבל עדיין נדרש מהמאמן לחבר את כולם ולהפוך אותם לקבוצה. כל השחקנים המוכשרים והטובים שיש כאן יצטרכו להוכיח את עצמם כקבוצה מאומנת בטווח קצר מאוד, וזה לא קל. כאן אלי נכנס לתמונה, אני בטוח שהוא יביא אותנו מוכנים למשחקים. הוא כבר הוכיח בעבר כמה הוא יודיע להכין את הקבוצות שלו למשחקים חשובים".

"מבחינה אישית, אני בתקופה טובה, אבל יותר חשוב שאני מרגיש טוב ולא סובל מפציעות. מאוד סבלתי בחודשיים שלפני החודש האחרון, זה מנע ממני לשחק", סיכם הקשר שכבש העונה חמישה שערים ובישל ארבעה. "כשאני משחק בריא הדברים הולכים לי טוב. אתן את כל כולי כדי להביא הכל לנבחרת. יש לנו עוד הרבה זמן לקמפיין, זה המפגש הראשון עם אלי, אבל צריך ללמוד את הדרך והשיטה שלו כבר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully