וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי: "בלי ספק, היום המאושר בחיי"

22.2.2012 / 14:15

מגן קרית שמונה התרגש לאחר שזומן עם ארבעה מחבריו. שיר צדק: "מקווה לתרום". מליקסון: "תמיד שמח להיות בנבחרת"

פרסום הסגל של אלי גוטמן גרר לא מעט תגובות מצד שגרירי נבחרת ישראל ושחקני עירוני קרית שמונה, שכיכבו ברשימה של המאמן החדש. קשר ויסלה קרקוב, מאור מליקסון, ששוחח עם גוטמן והחליט לחזור לנבחרת ישראל, יערוך הופעה נוספת במשחק הידידות נגד אוקראינה ביום רביעי הבא. גוטמן מעריך מאוד את הקשר שצפוי להוות חלק חשוב במערך שלו לקראת הקמפיין. "זה תמיד שמח להיות חלק מהנבחרת", אמר מליקסון לוואלה! ספורט בעקבות הזימון, "יש מאמן חדש וכולם ירצו להוכיח את עצמם. כיף לשחק מול נבחרת שמארחת את היורו".

קשר נירנברג אלמוג כהן הגיב אף הוא לזימון כשאמר: "חשוב מאוד שנצבור ביטחון לקראת המשחקים בקמפיין. המשחק מול אוקראינה ומשחקי ההכנה בהמשך מול נבחרות כמו גרמניה וצ'כיה הוא משחק חשוב ומהווה הכנה לקראת המשחקים בבית מול נבחרות גדולות אחרות, כמו פורטוגל ורוסיה".

חלוץ גנק אליניב ברדה הוסיף: "שמח להיות חלק מהנבחרת. אין ראוי מגוטמן להדריך אותנו. פתיחה טובה במשחק מול אוקראינה תהווה סימן לבאות".

שיר צדק, הבלם הצעיר של קרית שמונה שזכה לזימון בכורה כמו ארבעה מחבריו, אמר: "אני מאושר. מקווה לתרום לנבחרת ולהישאר בה עוד רבה שנים".

חברו אלעד גבאי הצטרף: "בלי ספק, זה היום המאושר בחיי. כבוד גדול לייצג את המדינה וללבוש את המדים הלאומיים".

איתן טיבי אמר: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי. אני מגיע מלא מוטיבציה כדי לסייע לנבחרת במשימות העומדות לפניה".

עירוני קרית שמונה פרסמה הודעה רשמית ובה נכתב: "עירוני קרית שמונה גאה בשחקניה הבינלאומיים ומאחלת להם ולנבחרת ישראל הצלחה רבה והגשמת המטרות הניצבות לפניהם. המועדון רואה בזימון מספר שחקנים זה כחלום נוסף שהתגשם, וגאה על העובדה כי שלושה מחמשת המוזמנים גדלו במחלקות הנוער של קרית שמונה".

מהפכה בסגל הנבחרת: חמישה שחקני קרית שמונה בפנים

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully