וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "הקמפיין עוד לא התחיל, אבל האווירה חדשה"

21.2.2012 / 15:22

אלמוג כהן מתכונן לעידן גוטמן: "הנבחרת תתאחד סביב המאמן". אליניב ברדה: "מוקדם לדבר, אבל חשוב שתהיה פתיחה טובה"

"למרות שהקמפיין עדיין לא התחיל, אפשר לדבר על אווירה חדשה בנבחרת עם המינוי של גוטמן. כל השחקנים רוצים וצריכים להוכיח את עצמם מחדש. יש מין הרגשה של משהו חדש באוויר ואנחנו מקווים שהקהל יבוא ויתמוך בנו גם הפעם". כך אמר הבוקר (שלישי) קשר נירנברג ונבחרת ישראל, אלמוג כהן, לקראת פרסום הסגל של המאמן אלי גוטמן לקראת המשחק מול אוקראינה, במה שיהווה מבחן ראשון עבור המאמן בקדנציה הנוכחית.

"אני חושב שגוטמן מאמן מצוין", אמר כהן, "חשוב מאוד שנעשה את העבודה. כרגע זה לא ריאלי לדבר על השלב הבא. קודם צריך שהנבחרת תתאחד סביב המאמן. נקווה לפתיחה טובה בקמפיין, אחר כך נראה מה יקרה בבית. קודם חשוב שנצבור ביטחון".

אליניב ברדה, שאמור להיות אחד השחקנים החשובים בנבחרת, אמר: "אני מקווה שנעשה פתיחה ראשונית טובה, וזה בעצם מה שחשוב. מוקדם לדבר, אבל חשוב שהפתיחה תהיה טובה כי זה יהווה סימן לבאות. גוטמן הכי ראוי שיש, אבל קודם בוא נתחיל לעבוד. בכל קמפיין אני לא נוהג לדבר על מטרות לפני שמתחילים. חשוב שנדבר על המגרש".

גוטמן יפרסם מחר סגל שימנה 22 שחקנים. החלוץ איתי שכטר פצוע, אבל ייתכן שהמאמן יזמן אותו בכפוף לבדיקה רפואית שיעבור. דודו אוואט, טל בן חיים, יובל שפונגין, טאלב טואטחה, ביבראס נאתכו, אלמוג כהן, אליניב ברדה, ליאור רפאלוב ויוסי בניון אמורים להוות את הבסיס לסגל. גם עדן בן בסט, שרושם עונה מצוינת בברסט, אמור להיכלל ברשימה. מאמן השוערים אלכסנדר אובארוב אמור להמשיך בתפקידו לאחר שנפגש עם גוטמן בשבוע שעבר.

ב-29 בפברואר: שלוש נבחרות ישראל ישחקו ביום אחד

אילו שחקנים מקרית שמונה ראויים להיכלל בנבחרת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully