וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת מחליפים לשחורציאניטיס

22.2.2012 / 12:45

בקבוצה עשויים להעדיף להשאיר את הנדריקס ולנגפורד ולוותר על היווני, ומגבשים רשימת מועמדים. פפאלוקאס לא ימשיך

האם סופוקליס שחורציאניטיס ומכבי תל אביב ייפרדו בסוף העונה? אנשי הצוות המקצועי של מכבי, בשיתוף מחלקת הסקאוט, החלו באחרונה לחפש מחליפים אפשריים לסנטר היווני – כך נודע לוואלה! ספורט.

יש לציין כי הצדדים מחזיקים באופציה הדדית להארכת חוזהו של שחורציאניטיס בעונה נוספת, כאשר אי-מימושה כרוך בפיצוי כספי לא גבוה. לפני כחודשיים החלה הנהלת מכבי לבחון את אפשרות מימוש האופציה להארכת החוזה, אבל אז נפצע שחורצינאיטיס בברכו ובמכבי החליטו להמתין להתפתחויות.

בזמן שחלף התקשה סופו להתאושש מהפציעה. לאור העובדה שהארכת חוזהו של השחקן כרוכה מבחינת מכבי בהעלאה ניכרת בשכרו, לכמיליון דולר נטו בעונה – כסף גדול במונחיו של המועדון – ייתכן שבמכבי יעדיפו להשקיע סכומים גבוהים דווקא בריצ'ארד הנדריקס או בקית' לנגפורד, שכן השארתם לעונה נוספת תחייב את מכבי לשדרג משמעותית את שכרם הנוכחי.

לאור כל זאת, ובתוספת לאפשרות הממשית שבקיץ עשוי שחורציאניטיס לקבל הצעות כספיות מקבוצות אחרות עמן ממילא לא תוכל מכבי להתמודד, החליט הצוות המקצועי לבחון כבר כעת את מצב שוק הסנטרים האירופאים שאמורים להפוך לשחקנים חופשיים בקיץ. לאחרונה החלה להתגבש רשימה של מחליפים אפשריים, כאמור כהכנה לפרידה אפשרית בסיום העונה משחורציאניטיס, אך אין בשלב זה מועמד ספציפי שנחשב למועדף על דיוויד בלאט ועוזריו.

בתוך כך, תיאו פפאלוקאס ודמונד מאלט צפויים לעזוב בקיץ את המועדון. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפויה מכבי לפנות בקרוב לסילבן לנדסברג וליותם הלפרין, במטרה לצרפם לקראת העונה הבאה.

סופו מחזיק בהצעות מקבוצות אחרות באירופה

מכבי תל אביב תנסה לצרף את הלפרין ולנדסברג

הצהובים מאוכזבים מיכולתו של דמונד מאלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully