וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שחורציאניטיס מחזיק בהצעות מספרד ורוסיה

5.2.2012 / 9:23

הצהובים ישקלו לשדרג ליווני את חוזהו כדי להשאירו. הקבוצה נחתה, דיוויד בלאט: "הרבה זמן לא היינו עם הגב אל הקיר"

עייפה אך מרוצה, נחתה הבוקר (ראשון) מכבי תל אביב בישראל אחרי שגברה אמש 63:83 על לובליאנה במסגרת הליגה האדריאטית. לאלופה הישראלית לא מחכה משחק בליגת העל היום או מחר, ועל כן ינצלו דיוויד בלאט ושחקניו את הימים הקרובים על מנת לנוח ולהתכונן למשחק החשוב ביותר שלהם עד כה העונה: המפגש עם קאנטו האיטלקית ביום חמישי.

"אנחנו עם הגב אל הקיר, דבר שלא חווינו די הרבה זמן", הודה המאמן הצהוב עם נחיתת הקבוצה, ארבעה ימים לפני הקרב הגורלי. "היה שבוע קשה וידענו שהדברים האלה יכולים לקרות השנה. זה לא היה הזמן הכי טוב לזה וזה שם אותנו במצב מאוד קשה, מאתגר ומלחיץ. אהבתי מאוד איך שהגבנו מול לובליאנה, הצלחנו לחזור לעצמנו ו"לעצור את הדימום", אבל כמובן שהמשחק הזה לא קובע. כולם יודעים היטב מה עומד מולנו ואני מצפה שכקבוצה ומערכת נדע איך להתמודד עם זה".

לוואלה! ספורט נודע כי סנטר הקבוצה סופוקליס שחורציאניטיס מחזיק בהצעות מספרד, רוסיה ומספר קבוצות נוספות באירופה, אבל יש לציין שהיווני אמר לא אחת שהוא מרוצה מאוד במכבי תל אביב ורוצה להישאר בקבוצה, כך שלא מן הנמנע כי האלופה הישראלית תפעל לשדרוג חוזהו. כזכור, במהלך הקיץ השיגו הצדדים הסכמה לחוזה לשנתיים ולפיכך למעשה השחקן חתום גם לעונה הבאה, אולם במסגרת ההסכם החדש, שינו הצדדים גם את אופצית היציאה ההדדית. הסכום שנקבע בהסכם המקורי הוא תשלום של 100 אלף דולר למקרה ואחד הצדדים רוצה לצאת מהחוזה. בהסכם החדש, הסכום שונה והוא גבוה בהרבה. עם זאת, אם אחת הקבוצות הספרדיות תחליט להחתים את הסנטר, קשה להאמין כי העניין הכספי ימנע מהיווני לממש את אופציית היציאה.

אכזבה במכבי תל אביב מיכולתו של דמונד מאלט

דיוויד בלאט שמח על מעברו של דורון פרקינס לקאנטו

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully