וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "כיף לראות את החברים נהנים על המגרש"

5.1.2012 / 11:15

הגארד של מכבי ת"א מרוצה מהחיבור בקבוצה לקראת לאשקו (21:00, 5, 5HD). בוצי: "מאלט חוזר בסוף השנה לשרלרואה"

דמונד מאלט צפוי לעזוב בסיום את מכבי תל אביב. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, כחלק מההסכם בין שרלרואה למכבי תל אביב, מאלט יסיים את העונה בצהוב ויחזור מיד לשרלרואה. כחלק מההסכם בין שרלרואה למכבי תל אביב מבטיח שמאלט יסיים את העונה במכבי ויחזור מיד לשרלרואה.

ג'יובאני בוצי, מאמן הקבוצה הבלגית, אישר הבוקר (חמישי) בשיחה עם וואלה! ספורט: "מאלט חתום בשרלרואה לשנתיים. בדצמבר הוא אמנם חתם על הסכם במכבי, אבל יש לו גם חוזה קיים בשרלרואה. עכשיו הוא ישחק במכבי שישה חודשים ואחרי זה יש חוזה תקף עם שרלרואה ולכן הוא אמור לשוב בסיום העונה לשרלרואה".

עם זאת, המאמן סבור כי המצב הקיים עלול להשתנות: "למרות החוזה, אי אפשר לדעת בוודאות מה יקרה, כי יש לו סעיף יציאה. אני מקווה שהוא יחזור לשרלרואה כי הוא שחקן מצוין ושחקן טוב מאוד על הפרקט ומחוצה לו, וכמובן ברמה המקצועית, אבל צריך לראות מה יהיה.בכל אופן, אני מאחל לו הצלחה במכבי העונה".

בתוך כך, מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 21:00, ערוץ 5) מול לאשקו הסלובנית במסגרת הליגה האדריאטית. הגארד קית' לנגפורד נשמע דרוך: "זה משחק חשוב. אנו לוקחים כל משחק ברצינות וניגשים אליו כמקצועניים. היו לנו כמה ימים להתכונן, אז נבוא למשחק בשביל להשיג את הניצחון ולהמשיך במומנטום שבו אנו נמצאים".

הגארד מרוצה מהיכולת שמציגה הקבוצה, והוסיף: "אנחנו בתקופה טובה. כולם משחקים ונמצאים בכושר טוב, זה עוזר כמובן ואנו רק רוצים לשמור על המומנטום ועל היכולת הטובה. אמנם יש לנו הרבה שחקני כדורסל טובים בקבוצה, אבל לא פחות חשוב זה שנשחק טוב כקבוצה. לכן אנחנו מנסים להיות מתואמים על המגרש, להיות ביחד ולשחק כקבוצה. כשאנחנו עושים את זה, אני חושב שזה משפיע לטובה עלינו. גם מול גליל ניצחנו בהפרש גדול וזו הרגשה טובה לראות את החברים לקבוצה נרגעים ונהנים על המגרש". עם זאת, הגארד מסרב להתחייב. "אם נהיה בפיינל פור של היורוליג? אני לא יכול להצהיר דבר כזה כעת".

מכבי תל אביב: החל המו"מ להשארת ריצ'ארד הנדריקס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully