וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: החל המו"מ להשארת ריצ'ארד הנדריקס

4.1.2012 / 22:02

הצהובים ינסו להשאיר את הפורוורד שנתיים נוספות. בלאט לקראת לאשקו (ה', 21:00, ע' 5): "ניסוי כלים לקראת הטופ 16"

חוזהו של ריצ'ארד הנדריקס במכבי תל אביב עתיד להסתיים בקיץ הקרוב, אולם האלופה הישראלית רוצה להבטיח כבר עתה את הישארותו של הפורוורד האמריקאי היעיל. לוואלה! ספורט נודע כי קברניטי מכבי תל אביב כבר החלו במשא ומתן עם השחקן על מנת להשאירו בקבוצה לשנתיים נוספות. הנדריקס מציג יכולת טובה מפתיחת העונה ומוערך מאוד על ידי דיוויד בלאט והצוות המקצועי. בלאט אף אמר לפני מספר שבועות לשחקן ונציגיו כי הוא מעוניין בהישארותו של האמריקאי, ואף הבהיר זאת לגורמים בכירים בקבוצה.

בתוך כך, מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 5) את לאשקו הסלובנית במסגרת הליגה האדריאטית. בקבוצה סבורים כי משחקי הבית הקרובים - מחר מול לאשקו ובשבת מול נובו מסטו - יאפשרו לאלופה הישראלית להישאר בכושר משחק לקראת השלב הבא ביורוליג, כשבלאט ביקש משחקניו "לשמור על דריכות".

"המטרה שלנו היא קודם כל לשמור על הביתיות שלנו במשחקים הקרובים", אמר בלאט. "זה סוג של ניסוי כלים לקראת שלב הטופ 16, אנחנו ננסה כל מיני קומבינציות משחק ונראה איך זה עובד. יש לנו לוח משחקים לא קל בכלל. תמיד קיימת התלבטות עם מי לשחק ומתי".

המאמן התייחס למצבו של סופוקליס שחורצאניטיס וסיפר: "סופו שב להתאמן בימים האחרונים באופן מלא ונראה טוב. אני מאמין שהוא ישחק כמה דקות בכדי להחזיר אותו לעניינים, אך הוא עדיין לא כשיר במאה אחוז. אסור לשכוח שיש לנו גם את הפציעה של לנגפורד ויש את דווין סמית' שחזר להתאמן והוא נראה בסדר. אני מאמין שהוא גם ישחק כמה דקות". על משחק הבכורה של דמונד מאלט מחר אמר בלאט: "הוא ישתלב במשחק וייתן לנו נשק התקפי נוסף בקבוצה. היו לנו שינויים במהלך העונה עם שחקנים שבאו והלכו ואני חושב שהתמודדנו עם זה בצורה מאוד יפה והתעלינו על עצמנו בצורה טובה. אנחנו כרגע נמצאים במצב טוב מאוד לשלב הזה של העונה ולכן אני גם אומר שלא יהיו עוד שינויים".

יוגב אוחיון הוסיף: "אנחנו מתייחסים למשחק הזה כמו לכל משחק חשוב ולא משנה מי היריבה ואיפה היא ממוקמת. התכוננו למשחק הזה היטב. דייויד אמר לי שאולי לא אשחק ואקבל מנוחה, אבל אחר כך הוא אמר לי שאני כבר כן אשחק. אני מקבל את זה באהבה, אני חושב שהגוף כבר התרגל לכל המשחקים האלה וזה לא משנה משחק אחד לפה או משחק אחד לשם, אני מרגיש טוב מאוד מבחינה פיזית. מאלט הוא בחור פשוט נהדר והוא ישר השתלב במרקם הקבוצתי שלנו".

לידיעה הראשונית על הרצון של מכבי תל אביב להשאיר את הנדריקס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully