וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק ודוראנט, לראשונה בליגה מאז ג'ורדן ופיפן

שני כוכבי הת'אנדר קלעו 51 ו-40 והשוו הישג של שיקגו הגדולה. וגם: המספרים המדהימים של ג'רמי לין, קובי תוקף את הלייקרס

קווין דוראנט סיפק הלילה (שני) משחק ענק, שיא קריירה של 51 נקודות בניצחון אוקלהומה סיטי 118:124 על דנבר אחרי הארכה, והנתונים גועשים. ראסל ווסטברוק כיכב לצד דוראנט במשחק מצוין של 40 נקודות, וזה משחק העונה הסדירה הראשון שבו שני שחקנים מאותה קבוצה קולעים 40 נקודות ומעלה מאז מייקל ג'ורדן (44 נקודות) וסקוטי פיפן (40) בפברואר 1996. ג'יילן רוז ורג'י מילר עשו זאת עבור אינדיאנה מול פילדלפיה בפלייאוף במאי 2000, עם 40 נקודות בדיוק כל אחד.

כמו כן, זו פעם ראשונה ששחקן קולע 50 ומעלה, שחקן אחר קולע 40 ומעלה, ושחקן שלישי משיג טריפל דאבל. סרג' איבאקה רשום על ההישג, כשקלע 15 נקודות, הוסיף 14 ריבאונדים ו-11 חסימות. אגב, אף אחד מהם לא עבר את גיל 23.

יש לציין כי 51 הנקודות של דוראנט הגיעו ב-28 זריקות מהשדה בלבד. לשם השוואה, דווין וויד זרק 23 פעמים לסל כדי להגיע ל-27 נקודות, קווין לאב קלע 20 נקודות ב-23 זריקות, קובי בריאנט קלע 32 ב-24 זריקות.

"זה היה לא ייאמן", אמר ג'יימס הארדן בסיום, "זה המשחק הכי טוב שראיתי מאז שהגעתי לפה". גם ווסטברוק הודה ש"זה לא אמיתי, זה היה משחק אפי".

הדוראנטלה עצמו ניגש בסיום המשחק ונישק את אמא שלו, כמו ילד טוב. "הם היו איתי כל חיי, מלווים אותי מגיל 8 כשרק התחלתי לשחק", אמר דוראנט על המשפחה שלו, "מבחינתי לקלוע 50 נקודות ב-NBA כשהם יושבים פה לצדי על הקווים, זה הגשמת חלום".

ג'רמי לין חוזר לעצמו

אחרי שנרגע למשך משחק אחד, אתמול ג'רמי לין שוב חזר ללהוט במדי הניקס, כשקלע 28 נקודות, חילק 14 אסיסטים והוסיף 5 חטיפות בניצחון על דאלאס. הוא בסך הכל השחקן החמישי ב-15 השנים האחרונות שמעמיד מספרים כאלה במשחק.

מייק ד'אנטוני המשיך והחמיא ש"זה היה פשוט משחק מגוחך, מה שהוא עשה שם". טייסון צ'נדלר, ששיחק אשתקד במדי דאלאס, אמר ש"דיברתי עם שחקני דאלאס לפני המשחק והם אמרו לי שהם מצאו את התשובה ללין... אני מבין שגם הם טעו לחלוטין בדוח הסקאוטים".

ב-NBA ממשיכים עם הנתונים הסטטיסטיים בניסיון להשוות אותו לגדולים מכולם. למשל, בשמונת המשחקים הראשונים שלו בחמישייה, לג'רמי לין יש 200 נקודות ו-76 אסיסטים בסך הכל. בהשוואה, לאייזיאה תומאס היו 184 נקודות ו-51 אסיסטים במשחקיו הראשונים, למג'יק ג'ונסון היו 147 נקודות ו-57 אסיסטים, ולג'ון סטוקטון היו 80 נקודות ו-82 אסיסטים. ואנחנו שואלים: כמה איבודים היו להם?

נתונים נוספים מראים שהניקס איתו ובלעדיו הם שתי קבוצות שונות. כשלין על המגרש אחוזי הקליעה של הניקס 48 אחוז, בלעדיו 41.4. עם לין ממוצע הקליעה של היריבה 42.5 אחוז, בלעדיו 44.9. עם לין היריבה קולעת 90.2 למשחק, בלעדיו היא קולעת 94.1 נקודות. פער הנקודות שלין על המגרש הוא 99+, בלעדיו זה 55-.

ד'אנטוני החמיא לכוכב ש"את מה שיש לו בתוך הלב, אי אפשר ללמד. יש לו את זה, יש לו לב ענק. נראה שככל שהמצב קשה יותר, הוא קולע טוב יותר, הוא עושה מהלכים גדולים והוא משחק ללא פחד".

מסתמן שגם שחקני היריבה נהנים ממלין, אוהבים לראות אותו ומפרגנים לו בצורה יוצאת דופן. "אין ספק, הם מצאו משהו בלין", החמיא ג'ייסון טרי לניקס, "ומאז הם מתחברים לקבוצה שיכולה לנצח כל יריבה". ג'ייסון קיד שוב השתמש בהשוואה המוכרת כשאמר ש"כשהוא על הפרקט לין נראה ממש כמו סטיב נאש". כשנשאל אם הסנסציה יכולה להימשך אמר קיד: "למה לא? למה לא? אני מקווה שזה יימשך. זה פשוט סיפור נהדר".

קובי בריאנט תומך בפאו גאסול

קובי בריאנט תקף הלילה את הנהלת לוס אנג'לס לייקרס על התנהלותה בנוגע לאפשרות הטרייד על פאו גאסול. הלייקרס הפסידו הלילה 102:90 בפיניקס אחרי שכבר פיגרו ב-27 הפרש (וירדו למאזן חוץ 11:5), ובסיום בריאנט דיבר על המועקה בחדר ההלבשה סביב גאסול, שבעבר כבר אמור היה לעזוב בעסקת כריס פול ולאחרונה סובל משמועות על עתידו.

"כדורסל זה משחק מאוד כל כך אמוציונלי, אתה חייב לשים את כולך במשחק", אמר בריאנט, "קשה לפאו עם כל הדיבורים על טרייד, קשה לו להשקיע את כולו במשחקים ולתת את כולו כשהוא שומע בכל יום דיבורים על טרייד. הייתי רוצה שההנהלה תצא ותגיד אם מעבירה אותו או לא. קשה לשחקן לשחק כשהוא לא בטוח אם הוא יהיה פה מחר".

מיטש קופצ'אק, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, אמר שסביר להניח שעסקה על גאסול לא תצא לפועל. "אנחנו מדברים עם הרבה קבוצות, כמו כל קבוצה בליגה הזאת", אמר קופצ'אק, "אבל סביר להניח שהקבוצה היא זו שתסיים את העונה. כך מסתמן, אבל נראה". גאסול עצמו אמר ש"התחושה לא נעימה, אבל נקווה שיגיע כבר ה-15 במארס, מועד סיום הטריידים, ושאשאר".

דוראנט קלע 51 בניצחון הת'אנדר, ג'רמי לין מול דאלאס

הטירוף סביב ג'רמי לין בארצות הברית עבר כל גבול

עומרי כספי וקלע וקלט 12, קליבלנד ניצחה את סקרמנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully