וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה את סקרמנטו, 6 נקודות לעומרי כספי

הישראלי ניצח 92:93 את קבוצתו לשעבר והוסיף שיא קריירה של 12 ריבאונדים. קיירי אירווינג קלע שתיים מהקו 0.4 שניות לסיום

עומרי כספי עלה הלילה (שני) לאחד המשחקים האמוציונליים שלו בליגה, לאחר שפגש את קבוצתו לשעבר, סקרמנטו קינגס, בה שיחק בשנתיים הראשונות שלו ב-NBA. בסופו של דבר קליבלנד (17:12) הצליחה לרשום את הניצחון המתוק מבחינת כספי, 92:93, כשקיירי אירווינג קולע את שתי הנקודות המכריעות מקו העונשין כשנותרו 0.4 שניות לסיום, ונציגנו הישראלי יכול לחייך.

כספי הראה כמה חשוב לו להוכיח לסקרמנטו שעשתה טעות כשוויתרה עליו (ולאוהדי קליבלנד שהטרייד שהביא אותו לקאבס היה הצעד הנכון), והישראלי מלא המוטיבציה זרק 12 זריקות לסל, אך הסתפק בסופו של דבר ב-6 נקודות (3 מ-12 מהשדה, 0 מ-5 מהשלוש). כספי התנחם בשיא קריירה של 12 ריבאונדים (ב-27 דקות), נתון שלבטח ינחם במעט גם את ביירון סקוט על החולשה ההתקפית והאחוזים הבינוניים של הישראלי (ששוב לא שותף ברבע האחרון). אגב, הצד השני של אותו טרייד, ג'יי ג'יי היקסון, הסתפק ב-4 ריבאונדים ו-0 נקודות ב-16 דקות.

אבל עם כל הכבוד לכספי, סקרמנטו וקליבלנד הן עדיין הקבוצות של קיירי אירווינג וטייריק אוונס, ומשחקות בצלמם. מצד אחד אירווינג, הרוקי בן ה-19, חשף את הביטחון העצום שלו כשהשחיל שתי זריקות מקו העונשין כשנותרו 0.4 שניות לסיום. מנגד, טייריק ביצע עבירה מיותרת ומטופשת על אותו אירווינג, על אף שהיתרון היה של סקרמנטו אחרי סל מצוין של דמרקוס קאזינס 2.9 שניות לסיום, והזכיר את קבלת ההחלטות המוגבלת שלו שתמיד מלווה את הכישרון העצום שלו. אגב, בקינגס (21:10), שרשמו הפסד חמישי רצוף, התלוננו על השריקה האחרונה ("ראיתי מהלך הגנתי טוב", אמר המאמן).

אירווינג סיים עם 23 נקודות, אנטואן ג'יימיסון הוסיף 21, טריסטן תומפסון קלע 15 (ו-12 ריבאונדים) ורמון סשנס קלע 14. מנגד, אייזיאה תומאס (הבחירה האחרונה בדראפט, במפגש פיקנטרי עם הבחירה הראשונה) קלע 23 לסקרמנטו, מרכוס ת'ורנתון קלע 32, קאזינס הוסיף, 19ף טייריק סיים עם 10. המשחק הצמוד כלל 19 שינויי הובלה, ו-17 פעמים שוויון.

עומרי כספי: "עוד מוקדם לשפוט את הטרייד שלי לקליבלנד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully