וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בדובאי

הישראלית גברה 3:6, 1:6 על אל נבחאני מעומאן (557 בעולם) תוך 61 דקות. בסיבוב הבא: רדוואנסקה או יריבה מהמוקדמות

שחר פאר עלתה הבוקר (שני) לסיבוב השני בטורניר דובאי (סך פרסים 2 מיליון דולר), לאחר שגברה 3:6, 1:6 על פטמה אל נבחאני מעומאן (557 בעולם) תוך 61 דקות.

פאר, שירדה הבוקר בדירוג העולמי למקום ה-40 בעולם, לא התקשתה מול יריבתה הצעירה, ושברה את מכות ההגשה שלה חמש פעמים. מנגד, הישראלית איבדה רק פעם את מכות ההגשה שלה, במשחקון השני במשחק. פאר הבטיחה בניצחון הזה 17,782 דולר.

בסיבוב הבא תשחק פאר מול משוכה גבוהה יותר, סביר להניח, כשתפגוש את המנצחת בין אגניישקה רדוואנסקה, המדורגת 5 בטורניר ו-6 בעולם, ליריבה מהמוקדמות.

הישראלית, שהודחה השבוע בשמינית גמר טורניר דוחא, הגיע לדובאי אחרי שבשנה שעברה היא נעצרה רק ברבע הגמר בעקבות הפסד לקרוליין ווזניאקי. כזכור, פאר קיבלה כרטיס חופשי לדובאי באופן די מפתיע.

יוליה גרגס (19) הצליחה לחזור מפיגור של מערכה ל-6:2, 6:7 (2), 4:6 מול סבטלנה קוזנצובה (27) בתום קרב נהדר של שעתיים ורבע, לאחריהן הצליחה הגרמניה לרשום ניצחון ראשון בקריירה על הרוסיה בת ה-26, שניצחה אותה פעמיים בשני מפגשי עבר. בסיבוב הבא, מחכה לגרגס משחק קשה מול ויקטוריה אזרנקה (1).

מריה קירילנקו הרוסיה (22) גם הרשימה מאוד, כשניצחה 3:6, 0:6 את מוניקה ניקולסקו הרומניה (29) תוך שעה ו-24 דקות בלבד. בסיבוב הבא תשחק קירילנקו בת ה-25 מול המנצחת בין אנה איבנוביץ' לפרנצ'סקה סקיאבונה (7). גם פלביה פנטה האיטלקיה עשתה את העבודה שלה כשניצחה 3:6, 3:6 את אנבל מדינה גאריגס תוך שעה וחצי, ותשחק מול ילנה ינקוביץ' (14), שהצליחה לנצח 2:6, 2:6 את פטרה צטקובסקה הצ'כית (30) לאחר שעה ו-13 דקות בלבד. בניגוד להפסד לפאר בדוחא, שם ביצעה ינקוביץ' 14 שגיאות כפולות, הסרבית ביצעה הפעם 3 בלבד לעומת 10 של יריבתה.

עוד בטניס העולמי:

דירוג עולמי: אזרנקה שולטת, ארבע גרמניות ב-20 הראשונות

ויקטוריה אזרנקה זכתה בטורניר דוחא

רוג'ר פדרר זכה בטורניר רוטרדם

ראוניץ' זכה בסן חוזה, אלמגרו בסאו פאולו

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully