וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר קיבלה כרטיס חופשי לטורניר דובאי

הישראלית המדורגת 37 בעולם לא הייתה אמורה להיכנס לתחרות, אבל נכללה באופן מפתיע בעקבות יוזמת המארגנים

למרות שלא הייתה אמורה ליטול חלק בטורניר דובאי שיתקיים השבוע, שחר פאר קיבלה עזרה לא ממש צפויה ממארגני הטורניר, שהחליטו להעניק לטניסאית הישראלית את הכרטיס החופשי לתחרות. כזכור, ב-2009 פאר לא קיבלה ויזה לטורניר, למרות שהייתה אמורה לשחק בו, במה שתפס הד ציבורי עולמי.

השנה, פאר שמדורגת 37 בעולם, לא השיגה דירוג מספק כדי להיכנס לטורניר, אבל למרות זאת היום (שבת) התברר על פי מסמך רשמי של ה-WTA כי הישראלית תזכה ב'ווילד קארד' יחד עם פאטמה אל נבחאני מעומאן. אגב, בטורניר עצמו קיבלה פאר הגרלה קלה בסיבוב הראשון, כשתפגוש את אל נבחני, המדורגת במקום ה-556 בעולם. אלא שבסיבוב השני היא צפויה למשוכה גבוהה במיוחד בדמות המנצחת בין אגניישקה רדוואנסקה, המדורגת 5 בטורניר ו-6 בעולם, לסאבין ליזיקי המדורגת במקום ה-14 בעולם.

הישראלית, שהודחה השבוע בשמינית גמר טורניר דוחא, תמשיך לדובאי אחרי שבשנה שעברה היא נעצרה רק ברבע הגמר בעקבות הפסד לקרוליין ווזניאקי.

טורניר דובאי נחשב לאחד היוקרתיים בסבב ומחלק פרסים בסך שני מיליון דולר. בין הטניסאים הבולטים שישתתפו בו נמצאות ויקטוריה אזרנקה, פטרה קביטובה, קרוליין ווזניאקי, סמנטה סטוסור, אגניישקה רדוואנסקה, מריון ברטולי ו-ורה זבונרבה אצל הנשים, נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, אנדי מארי, ג'ו-וילפריד צונגה, תומאס ברדיך ומארדי פיש אצל הגברים.

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully