וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שי אבוטבול מאיים לתבוע את ניצן שירזי

19.2.2012 / 17:50

מאמן הפועל ת"א הודיע שלא ישתף את הקשר עד שישהה את תביעתו. נציגו של הקשר באולטימטום: חזור בך תוך 24 שעות

התחממות בגזרת היחסים בין שי אבוטבול להפועל תל אביב. עו"ד רז בן דור, המייצג את השחקן, שלח היום (שישי) מכתב חריף למאמן האדומים ניצן שירזי ועורך דינו אפרים ברק עם אולטימטום של 24 שעות למאמן לחזור בו מדבריו לפיהם אבוטבול לא ישותף במשחקי הקבוצה עד שלא ישהה את התביעה שהגיש נגד המועדון. אבוטבול ונציגו מאיימים לנקוט בהליכים משפטיים נגד שירזי.

"ביום 16.2.2012 הודעת לי ולמרשי כי בכוונתך לא לשתף את מרשי במשחקי הקבוצה אם לא ישהה את התביעה שהגיד עד לחודש מאי. על הודעה זו חזרת בכלי התקשורת השונים אמש. הודעה זו עולה כדי עוולה של 'גרם הפרת חוזה'... לפנים משורת הדין, ניתנת לך שהות של 24 שעות לחזור בך מהודעה זו, שאם לא כן, יאלץ מרשי לנקוט נגדך באופן אישי בהליכים משפטיים לשמירה על זכויותיו וכן לפיצוי בגין הנזק העצום שנגרם ושעתיד להיגרם למרשי כתוצאה מכך", כתב עו"ד בן דור.

כזכור, אבוטבול לא שותף אתמול ב-0:0 של האדומים מול בני סכנין בשל הרחקה, אך המאמן שירזי אמר בסיום: "ישנה החלטה עקרונית ששחקנים שתובעים את המועדון לא יכולים לשחק. צר לי שזה הגיע למקומות האלה, בטח עם שי, ואני מקווה מאוד שיימצא פתרון עוד לפני יום שבת הבא. אני סקפטי, אבל מבטיח לעשות את מירב המאמצים".

מהפועל תל אביב נמסר: "איפה נשמע ששחקן מאיים על מאמן באמצעות עורך דינו? עצוב ששי בחר בדרך הזו".

הקשר הגיש מוקדם היותר החודש תביעת בוררות על סך 5.5 מיליון שקל נגד המועדון. הסיבה למחלוקת בין הצדדים נחשפה בוואלה! ספורט. למרות סיכום על שכר של 150 אלף דולר, החוזה נחתם בטעות על שער של 150 אלף יורו.

ניצן שירזי: "מקווה שיימצא פתרון עם אבוטבול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully