וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "פתרון לשי אבוטבול? אני סקפטי"

18.2.2012 / 18:54

אחרי ה-0:0 עם סכנין, התייחס המאמן למעמדו של הקשר: "צר לי שזה המצב". באדיר על ההרחקה: "לא בעטתי בו ולא כלום"

ברני ארדוב

משחק הצמרת בין הפועל תל אביב לבני סכנין, שתי ההתקפות הטובות בליגה שרוצות את המקום השני ואולי גם לדגדג מעט את המוליכה עירוני קרית שמונה, הסתיים הערב (שבת) ב-0:0 חלש ומאכזב בבלומפילד. הרחקתו השנויה במחלוקת של וואליד באדיר בדקה ה-30 הפכה את המשחק לעצבני, כשהיתרון המספרי לא מש הועיל לסכנין, שהייתה יותר מסוכנת דווקא בחצי השעה הראשונה. אחרי פיהוק מתמשך במחצית השנייה, חילקו השתיים את הנקודות.

אסף קינן שולף כרטיס אדום לשדחקן הפועל תל אביב וואליד באדיר. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב עדיין לא מבינים את פשר ההחלטה. אסף קינן מרחיק את וואליד באדיר/ברני ארדוב

באדיר: "לא בעטתי בו ולא כלום. מה אפשר לעשות?"

"התחלנו את המשחק בצורה סבירה אבל שוב, כמו בשבוע שעבר, נכנסו לנחיתות מספרית בצורה מאוד מוקדמת וזה הקשה עלינו את העבודה", אמר מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי בסיום. "ניסינו לשחק יותר מאורגן, אבל לא היו לנו מספיק פתרונות בהתקפה כדי להכריע את המשחק. סכנין הקשתה עלינו. הפועל תל אביב יודעת שהדברים לא תלויים בה, היא רוצה להתייצב, ליהנות משקט על המגרש ומחוצה לו, ולא תמיד זה פשוט".

המאמן נשאל על ההרחקה המפוקפקת של וואליד באדיר ואמר: "אומרים שטעויות מתקזזות, בינתיים זה לא קורה". על שי אבוטבול, שלא נכלל הערב בסגל בשל הרחקה וצפוי להחמיץ את המשחקים הבאים עקב חילוקי הדעות שלו עם הקבוצה ורצונו לתבוע את אלי טביב, אמר: "ישנה החלטה עקרונית ששחקנים שתובעים את המועדון לא יכולים לשחק. צר לי שזה הגיע למקומות האלה, בטח עם שי, ואני מקווה מאוד שיימצא פתרון עוד לפני יום שבת הבא. אני סקפטי, אבל מבטיח לעשות את מירב המאמצים. אני מאחל לעצמי להיות במועדון הזה הרבה זמן, עם כל הקשיים שיש פה".

וואליד באדיר התייחס גם כן להרחקתו בשלהי המחצית הראשונה ואמר בסיום: "לא יודע מה היה. החלוץ שלהם נפל על הרצפה והרגל שלו היתה למעלה, דחפתי את הרגל, זה הכל. לא מכה, לא בעטתי בו, לא כלום. מה אפשר לעשות?" על היכולת של קבוצתו הוסיף הקפטן הוותיק: "לא שיחקנו טוב. יכול להיות שההרחקה השפיעה על המשחק, אבל אין מה לעשות - מסתכלים קדימה. השחקנים מתעסקים בכדורגל, אנחנו יודעים מה הולך בחוץ, רואים ושומעים את זה, אבל מתרכזים בכדורגל. אנחנו רוצים לחזור לעצמנו, לא מדברים על אליפות אלא רק על איך לחזור למסלול הניצחונות שלנו. זו המטרה שלנו".

אגב, היה זה האדום השני של באדיר העונה, דבר שאמור להביא לו הרחקה אוטומטית לשני משחקים. במקרה כזה, באדיר יחמיץ את הדרבי, שייערך בעוד שבועיים.

שלומי דורה, מאמנה של בני סכנין, סיכם: "בסגנון כזה של משחק צריך להיות חכם,אבל במחצית השנייה לא היינו חכמים וסבלניים ואני לא זוכר שהשוער שלהם אפילו התאמץ. היינו צריכים להיות הרבה יותר מדויקים, לא עשינו את זה, וחלוקת הנקודות צודקת. עד ההרחקה שיחקנו מצוין והגענו למצבים, ולא כל יום אתה בא לבלומפילד ותופס את הפועל תל אביב עם עשרה שחקנים 60 דקות, אבל לא מגיע לנו יותר מנקודה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully